یک. ای-میل و زدم اما جواب نداده، چه کار بدیه این ای-میل جواب ندادن اونم وقتی کاریه و من این وسط باید به یه نفر دیگه هم جواب  پس بدم. من همین جا از هر کسی که ای-میلشو دیر جواب دادم عذر خواهی می کنم بلکه کارمای ماجرا به جریان بیفته و این
آقا جواب ما رو بده. از این به بعد هم تلاش خواهم کرد که مثل آدم ای-میل جواب بدم. اصلاً ای-میل خیلی مهمه. گاهی از اس.ام.اس هم برام مهمتره. جای طولانی شدن داره، جای حرف زدن، جای توضیح. هنوز مثل نامه مهمه برام. هنوز ذوق می کنم وقتی ای-میل شخصی می گیرم. هنوز تکنولوژیِ از اون ور دنیا ای-میل می زنه چند ثانیه بعد می تونی بخونی ذوق زده ام می کنه. یه جورایی مقدسه برام. هر ای-میلی رو پاک نمی کنم، نمی گذرم... شاید برای همینه که ای-میل فورواردیِ دایمِ بدون سلام و علیک رو توهین می دونم. خلاصه اینکه جواب ما رو بده بذار به زندگیمون برسیم پسرم
دو. بعد از کمی کاهلی و گذراندن دوره ی بحران فقدان "گودر" ،"فیدلی" رو انتخاب کردم. مطمئن نبودم کدوم یکی از این سایت ها انتخاب بهتری هستند اما خب "فیدلی" به اسم اینجا بیشتر می خوره، متوجه ی منطق قضیه هستید که
سه. زندگیمو خاک برداشته، اینجوری پیش بره تا آخر هفته آسم می گیرم. از نظر من خاک مذکور به خاطر این پروژه ی اتوبان صدره، کی تموم میشه؟ من که متاسفانه چنیدین جا علنی اعلام کردم که اگه "صدر به 6 ماه دوم بکشه من از این محل می رم، چون اعصاب ترافیک پارسال و بارون و باز شدن مدرسه ها رو ندارم". امیدوارم برای حفظ آبروی مسلمات (پول ندارم از خانه و کاشانه بکنم برم) هم که شده قبل از پایان تابستان یه اتفاقایی بیفته
پ.ن. الان متوجه شدم به دلیل داشتن فیلترشکن مزخرف بلد نیستم از امکانات فیدلی استفاده کنم، یه سری مربع اون بالا داره که عکسش لود نمیشه منم حوصله م نمیاد ببینم چی هستن، اگه مسلمونی از اینجا رد می شد یه ذره فیدلی یاد بده لطفاً، دارم آمیب وار فقط از امکان "خوندن"ش استفاده می کنم

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction