- یعنی تعادل! شده کلید گمشده ی زندگی من. البته همیشه اینطور بوده به این مفهوم که اصلاً تعادل نداشتن قسمتی از زندگی منه :) برنامه های شلوغ پلوغ روزانه، بله گفتن به هر برنامه ی تفریحی فرهنگی هنری علمی و....که سر راهم قرار می گیره با یه عطش باورنکردنی به بله گفتن به این فرصت ها. بعد یهو روزهای آروم، روزهای بی صدا، بی برنامه، فقط برای خودم....این نوروز هم همین طور بود روزهایی بود که از خونه بیرون نرفتم (فقط دو روز!) و روزهایی که از صبح تا شب سر گرم بودم با دید و بازدید و گردش های علمی با دوستان عزیز! فکر می کنم بیشتر به خاطر اینکه یه سری روتین داشتن تو زندگی برام کسل کننده بوده همیشه این عدم تعادل و رعایت کردم! اما حالا این داستان داره کسل کننده میشه، فکر کنم دارم یه کم متعادل می شم!!!
- نوروز مفید یعنی استفاده ی بهینه از وقت! یعنی مرتب کردن inbox 4000 تایی من و فقط 400 تا ای- میل داشتن (خیلی به خودم افتخار می کنم در مورد این پاکسازی D:) و نوروز مفید یعنی مرتب کردن سی دی و دی وی دی ها (البته هنوز تموم نشده اما باز افتخارو این حرف ها). خوشحالم الان
- بوی عود رو خیلی دوست دارم اما عودهام دارن تموم میشه....چی بخرم؟ چه اسانسی؟؟ نظری ندارید؟

نظرات

‏Belli گفت…
یعنی کشته مرده ی شفاف سازیتم...همیشه وبلاگ هایی زندگانی شخصی رو دوس دارم چون اطلاعات کسب میکنم! این چه اطلاعاتیه دادی! یه ذره شفاف باش!
هی روزگار!

وبلاگ جالبی داری..به منم سر بزن

بعدشم..تعادل خوبه...( اینم واسه ربط داشتن به پستت) نظر خودمو در حد مقاله نمیگم و این تعادل رو از جهات روان شناختی و جامعه شناختی و اینا بررسی نمی کنم که باز بگی چرا اینطوری کامنت میزاری!

عود نخر...بوش اذیتم میکنه
Fiddler گفت…
دیگه چقدر شفاف باشم دیگه؟ گفتم تعادل ندارم دیگه...چی باید بگم خب؟؟؟ این الان راز زندگی من بود که در ملاعام پخش شد D:
‏BElli گفت…
تعادل روانی نداری؟
خوب اگه این باشه خبر همچنین دست اولی نیست که! من سال هاست می دونم!
واسه چی هی میگم جیمزو بده من!
‏BElli گفت…
تعادل روانی نداری؟
خوب اگه این باشه خبر همچنین دست اولی نیست که! من سال هاست می دونم!
واسه چی هی میگم جیمزو بده من!
‏Belli گفت…
وبلاگتم تعادل نداره! نظرات رو دوبار دوبار ثبت می کنه!
‏ناشناس گفت…
man hamishe bekhatere sedaghatet va shafaf boodanet dooset dashtam.mifahmam khub taadol nadari yani chi. aslan ba in bi taadoliye to dargir boodam zamani :)vali bi taadoletam khube .....maa aslan hame joore khubim :)
Fiddler گفت…
اباالفضل....دلم خوشه دوستام برام کامنت گذاشتن....اصلاً شماها می خونید من چی می نویسم یا هر چی از من تو ذهنتونه رو می نویسید؟؟؟؟ عاشقتونم
‏Belli گفت…
ببین عزیزم تو همش میخای افکار دوستاتو کنترل بکنی...من یه ادمم..فکرم ماله خودمه..اینجا هم عمومیه..هر چی بخوام میگم! یعنی چی! تعادل نداری..دیگه چرا افکار ما رو محدود می کنی!
تو هم یاد بگیر..یه ذره افکارتو ازاد بزار
ولی وقتی ازاد میزاری...افکارت سمت زندگی مشترک من و لارس نیادا! من می فهمم...اون وقت خشم ذاتی نشون میدم!
Fiddler گفت…
LOOOOOL
دوباره اباالفضل. هر کی ندونه من خوب می دونم تو کنترل فریک هستی در حد خدا.من نگفتم فکر نکنید (مگه برای کامنت های بالا فکر کرده بودی؟) گفتم درست بخونید D:
فرزین گفت…
عود بوش خوب نیست، از این صابونها بخر که بوی خوب میده، من یکی از این صابونها خریدم زندگیم متحول شده به بهانه صابون روزی 30 بار میرم مبال
Belli گفت…
با فرزین موافقم!اینطوری اگه یکی بره دستشویی بیاد بیرون..از دستش رایحه پخش نشه..می فهمی دستشو نشسته!
از همین صابونا بخر که به درد زندگانیت بخوره!

تازشم...خودت کنترل فریکی! یادته دیروز نمی زاشتی من هر جا دلم میخاد پارک کنم! از همین اول زندگانی شروع کردی به کنترل کردن من
من کی با تو میرم بیرون میگم کجا پارک کن..کجا نکن!
فریک!
Belli گفت…
با فرزین موافقم!اینطوری اگه یکی بره دستشویی بیاد بیرون..از دستش رایحه پخش نشه..می فهمی دستشو نشسته!
از همین صابونا بخر که به درد زندگانیت بخوره!

تازشم...خودت کنترل فریکی! یادته دیروز نمی زاشتی من هر جا دلم میخاد پارک کنم! از همین اول زندگانی شروع کردی به کنترل کردن من
من کی با تو میرم بیرون میگم کجا پارک کن..کجا نکن!
فریک!
‏ناشناس گفت…
bara inke harfat moaser tar bashe 2 bar 2 bar minevisi :) fekr khoobiye ha belli jan lool
‏Belli گفت…
نه ناشناس عزیز، این وبلاگ فیدیه که تعادل نداره...دوبار می فرسته!

یه دلیل دیگه هم داره، دلم میخاد ذوق کنه وقتی میاد وبلاگش..میبینه اووف..کلی تا کامنت داره!

حالا بعدش میاد کلی منو دعوا میکنه مهم نیست! من همه کار به خاطر دوستان می کنم!
امیرحسین گفت…
این یارو کلاهبرداره کنار شرکت ما همیشه عود روشن میکنه و میذاره تو سالن! منم حالم به هم میخوره و همیشه یواشکی میرم برش میدارم و میندازم تو سطل آشغال! از این عودای نمیدونم عربی یا هندی یا هرچی! من بوی گلاب و عطر آخوندی رو به عود ترجیح میدم!!!
MisS nc گفت…
بي ادب بوي عود دوس داري اما صداي عود دوس نداري ؟
Belli گفت…
صدای عود دوس نداری؟ پس چرا به من میگی برو عود یاد بگیر! عجب ادمیه! انچه بر خود نمی پسندی..بر منم نپسند!

اپم..بیا ما رو منور کن!
‏ناشناس گفت…
کلید گم شده ی زندگی شما در یه جور بالانس هایی از عالم بالا و غیر عامیانه هس هیییع
بعد از سفت شدن ملات اونجا و چسبیدنش ...نوبت بله گفتن به هیجاناییه که از دستتون می پره.... با احترام
احمد رضا تدینی
میامی

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction