- از چند سال پيش با برادره و دخي خاله ها شروع كرديم متفاوت سلام و خداحافظي كردن با هم،‌ اولش فقط براي خنده و شوخي و مسخره بازي بود اما الان كه فكر ميكنم مي بينم ديگه باهاشون نتونستم درست حسابي سلام عليك كنم،‌ يكي ديگه از اهداف اين پروژه ي مهم تنوع هم بوده به هر حال (جلوگيري از تكرار كليشه ها و اين حرف ها...)،‌ حالا اين داستان شده عادتم ديگه با دوست هاي صميمي هم يه جور خاص صحبت رو شروع مي كنم، اصلاً يه سيستم اتوماتيكي شده خودش كه هر چند وقت يه بار با يك عبارت خاص حرف هام شروع ميشه بعد عبارت كهنه ميشه و يكي جديد مياد،‌ اما! يه سري كلمات هستند فقط بين منو يه سري از دوست هام استفاده مي شن يا مي شدند و ديگه عمومي نبودند حالا وقتي يكي همينطوري و بي خبر اون كلمه رو بهم ميگه نمي تونم همونطوري جواب بدم،‌ تمام خاطراتم با طرف مياد تو ذهنم انگار كلمه هه مال اون آدمه شده....قفل مي شم خيلي معمولي جواب ميدم ميرم پي كارم.
- كانون يوگا ماهي يك بار توي سايتش خبرنامه منتشر مي كنه، يكي از بخش هايي كه من خيلي دوست دارم معرفي يكي از حركات يوگاست، خيلي ريز نحوه ي انجام حركت و مي گه. ‌اين ماه "شالاب آسانا" يعني حركت ملخ و توضيح داد، ‌بياييد ملخ بريم كه خيلي خوبه. چون داستان كپي رايت خيلي جديه من مطلباشو اينجا نمي ذارم پيليز بريد به آدرس سايت: www.kanoon-yoga.com
- سه شنبه ها شده يه روز خوب برام، ‌يكي از دوست هاي اون انجمن قديمي كه در مورد موسيقي بود و باهم اونجا آشنا شده بوديم با يكي از همون بچه ها تصميم گرفتند كه كتاب " درك و دريافت موسيقي" و كامل بخونن به منم گفتند و منم سريع قبول كردم،‌ حالا سه شنبه ها شده يه روز خوب، 5 نفر شديم كه‌ ساعت 6 مي ريم كافه موكا يه دو ساعتي ميگيم و مي خنديم و كتاب و تعريف مي كنيم و از همديگه درس مي پرسيم، گاهي هم موسيقي گوش مي ديم گاهي موسيقي شر مي كنيم، گاهي موسيقي كادو ميگيريم :) حالا شايد از دفعه ي بعد بريم تو پارك كه راحت تر بشه موسيقي گوش كرد،‌البته مكانش براي من مهم نيست، بيشتر دوست دارم كه مثل فردا همه ي كارهاي توي دنيا نيفته روز سه شنبه كه من مجبور شم كنسل كنم ين قرار موسيقاييمو :)

نظرات

پورپدر گفت…
منم از این سه شنبه ها دوست دارم خب
:(
‏بللی گفت…
من کامنتدونی رو تحریم میکنم...چون من که کامنت میزارم جواب نمیدی...بقیه ملت میزارن جواب میدی! بنابرهمین قضیه تو به مدت نامعلومی تحریم میشی!
کی پاسخ گوه!

تازه الانم بیای جواب میدی اهمیت نداره! گل باید خودش بو بده و این گونه مثال های روح افزا
Fiddler گفت…
LOOOL ok, amma vaghean mikhastam tu postam benevisam ke belli chon weblogesh filtere ba commentduniye man mesle weblog barkhord mikone mitunin barash comment bezarid, amma yadam raft, 2 in ke khob ye seri masaelo dar mahale omumiye weblog nemishe goft khob :D
Fiddler گفت…
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
‏نظر حذف شد گفت…
این پیام توسط نویسنده حذف شده است.
پیوست: بللی برو دم خونه خودتون.
‏اسم نویسنده حذف شد گفت…
این پیام توسط نویسنده حذف شده است.
Fiddler گفت…
LOOOOL belli sahne saaziye khodai bud, kolli khandidam :)
‏بللی گفت…
من هر گونه تمارض و صحنه سازی رو تکذیب می کنم
‏بللی گفت…
من هر گونه تمارض و صحنه سازی رو تکذیب می کنم
‏بللی گفت…
یوگی...بگو چاقو!
‏بللی گفت…
یوگی...بگو چاقو!
Fiddler گفت…
LOOOOL rahat bash belli jan inja khuneye khodete, bia ...boro...comment bezar...toro khoda gharibi nakonia ke webloget filtere rahat nabashia....un gushe patu ham darim, bekesh rut shaba inja kooler mizanim sarde, comment bezar, paak kon, kholase goftam age gharibi koni narahata misham, take care ziad :D
‏دانای کل = سوم شخص راوی! گفت…
بللی توسط یوگی شیفت دیلیت شد!
‏ناشناس گفت…
salam bachehaaaaaa nashenas be vatan bargasht . kheili jalebeha mardom class nemigiran miran 3shanbeha coffeshop in zendegi khodayi maale kiye????????? khodetoon begod man faghat avalesho mogam .......mo..... bi \.....da.....:)

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction