خب سخته دیگه...هر از گاهی می رم گوگل و چک می کنم و می بینم که بله داره سعی می کنه ریدر و به فراموشی بسپره. هیچ اثری از ریدر تو منو بار اصلی نیست دیگه، چند روز بعد هم که بچه دیگه به کل می پره، هنوز نرفتم ببینم که چه جوری میشه داشته هامو سیو کرد، احتمالاً دقیقه نود می رم اما این وسط از دنیای رنگارنگ یه ایده گرفتم، تا این بچه نپریده و میشه ازش استقاده کرد میام لینک وبلاگایی که می خونمواز توشو می ذارم تو پست اصلی که هم تو ذهنم بهتر بمونه هم شاید یکی به کارش اومد و هم کلاً با روش سنتی خودم بیشتر حال می کنم. اصلاً دو نقطه پی به آدم های تو جلسه های گوگل که به ریدر رای "نه" دادند.
خب اولیش هم باشه برای دنیای رنگارنگ عزیز که این روزا کمتر می نویسه اما همیشه با نوشتنش خوشحالم می کنه و برای من روح وبلاگ نویسیه روزمره ست و امیدوارم هیچ وقت نوشتن روزمره رو کنار نذاره: 

نظرات

Ng.A. گفت…
ممنون دوستم :*
همین شما جوون‌ها به من انگیزه می‌دید که بنویسم و امیدوار بمونم ؛)
ممنون خیـــــــــــــلی زیاد :)

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction