مثل اینکه مدلش اینجوریه که ملت مست می کنن بعد اگه کار ضایعی اتفاق افتاده باشه فردای ماجرا یه ای-میلی مسجی زنگی می زنن عذرخواهی می کنن حالا مورد بنده یه کم فرق می کنه بنده این روزا مست نمی کنم اما فردای ماجرا دست به تلفن یا در حال تایپ مسج/ ای میل هستم که ببخشید که دیشب خیلی خسته بودم، گیج بودم، اگه حرفی  زدم واقعاً منظور بدی نداشتم اگه چرت گفتم شما به بزرگی خودت ببخش یا حتی راستی دیشب چه خوب بود موهات خسته بودم یادم رفت بهت بگم و قس علی هذا.
حالا دوستان و فامیل بزرگوارن حرفی نمی زنن اما ماجرا به این چیزا ختم نمیشه، وسایلمو جا می ذارم، کارهای مهمو یادم میره حرفهام نصفه می مونه یا نمی تونم موثر بگمشون...از برنامه هام عقبم. خلاصه من از 8 شب به بعد موجود خطرناکیم، اگه بهم کاری نداشته باشید بهتره هم برای من هم برای خودتون :دی
چی شد که اینطوری شد؟ خب کار جدید واقعاً انرژی می گیره اما مهمتر از اون کار بدبخت این کلاس های "ام بی ای" ه که جلسات آخرشه و من کوفته م و استادها همه ش ارائه و کار گروهی و مطالعه می خوان، از اون مهمتر وقته! که دیگه مال خودم نیست و من حاضر-در-صحنه های مختلف باید هماهنگ کنم قرارهای مختلفو، دیدن آدمهای زندگیمو، بودن در کنار مسافرهای چمدون به دستو وخب نمیشه دیگه همه جا باشم و جماعتی از دوستان و فامیل شاکی ان که نیستی و من هر چقدر هم دارم تلاش می کنم که به همه برسم و صله رحم و دوره همی ها رو جدی بگیرم باز همیشه چند تا "نه" دارم می گم تو یه هفته و خب شبانه روز 24 ساعته و من اگه 7 ساعت نخوابم حتماً یه گندی بعدش می زنم در نتیجه زندگی با میانگین 80 کیلومتر بر ساعت ادامه داره. 
کی تموم میشه این اوضاع؟ ایشالا  تو تیر ماه کلاسا تموم میشه، من این کلاس خصوصی های نصفه نیمم تموم میشه یه کم وقتم آزاد میشه.
از کار راضی هستم؟  واقعاً یه روزاییش برام هیجان داره اما خب اگه اوضاع اقتصادی بهتر بود و ما فروش بیشتری داشتیم راضی تر بودم همچنبن اگه رییس یه کم بیشتر با من راه می اومد اما کلاً از تغییر شغلم راضی ام به زنم به چوب.
حالا از بحث دور نشیم در راستای همین سختی ها دیشب بعد از کلاس 8 شب دستگاه ضبط صدامو تو کلاس جا گذاشتم از شدت خستگی یادم رفت و تا امروز صبح  ساعت 7 که از خواب بیدار شدم یادم نمیومد که چی شد کلاً، فکر می کنید روشو دوباره ببینم؟
پ.ن. خب خدا رو شکر یکی رفته بود تحویل آموزش داده بودش. این یکی هم به خیر گذشت :دی من برم یه کم استراحت کنم که این هفته جای اشتباه کردن ندارم. لبخند ملیح

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction