* این ریدر چرا اینجوری می کنه؟؟؟؟ وقتی لایک می کنی همچین می گه که تو تو جمع/ جلو چشم همه لایک زدی که آدم به خودش شک می کنه که نکنه سایته پورنو بوده یا چی که این داره نوت می ده به آدم، آقا چرا استرس می دی؟؟؟؟

* گفتن که بیا برو یه هفته گرگان، گفتم نه. گفتن بیا یه هفته برو قم گفتم نه. با من از این شوخی ها نکنید من بعد این مریضیه هنوز به حال عادی برنگشتم، کار سنگین بهم ندید که حتماً نصفه می مونه! (کیه که حرف راست باور کنه تو این شهر! همه منتظرن بمیری یا مرده داشته باشی که حاضر باشن لطف کنن "نه" تو بپذیرن!) خلاصه داستان اینجوری شد که دوشنبه و چهارشنبه رفتم قم و برگشتم و چه سفر خوبی هم شد، هر چند که هنوزم خسته م و حتی به خاطر کار و استرس پوست صورتم دوباره گند شد و یه سوتی از نوع خودم دادمو یکی رو با یکی دیگه اشتباه گرفتمو یکی الکی خوشحال کردم! حالا باید اون یکی طرفو گیر بیارموتوضیح و اینا (دو نطقه دی شدید به همراه شرمساری در پشت خنده هیستریک).
دوشنبه شب 8:30 رسیدم تالار وحدت و به همراه شخصیت خوب هقته (دوست صمیمی که ترکوند از بس که منو سورپرایز کرد تو این هفته) و دوستاش رقتیم کنسرت همایون. هر کی زنگ زده بود که آقا بلند شو بریم گفته بودم نه اما کدوم آدم عاقلی وقتی براش بلیط می گیرن نمیره؟؟؟ کار تلفیقی قوی ای بود، شدیداً باید برم تو کار شناخت این همنوازان حصار (کسی می شناسه؟؟) و کلی برام جالب بود که همایون این قدر صداش پخته شده و جنسش از جنس صدای پدر فاصله گرفته وشاید دیگه اجرای توامانشون مثل همنوا با بم نباشه که چشم بسته باشی و گوش تیز کرده که بفهمی کی داره می خونه! همچین به قول بعضیا و نقل قول شخصیت خوبه، تمبر صداشو پیدا کرده که انسان باید بگه فتبارک الله....بعد حواسش باشه کنسرت بعدی هاشو دیمی نگه نمیام.
چهارشنبه شب اما خیالم راحتتر بود (هرچند نگران همسایه ی اقلیت مذهبی/ مریض در غربت بودم)، جاتون خالی رقتم زیارت بیست دقیقه ای بعد از هزار سال! چه عوض شده حرم! امیر موج به یاد خودتو خانواده ت بودم شدید، بهم سوهان خودکار سوغاتی دادن، تایید می کنی یا رد؟؟؟؟

نظرات

امیر گفت…
اولا" خیلی خیلی ممنون که به یاد من و خونواده م بودی. در مورد سوهان خودکار هم خیلی هم خوب! ادم چیزی کخ سوعاتی بهش میدن رو که نمیگه خوبه یا بده. خیلی هم خوبه! ولی کلا" سوهان خودکار خوبه.نوش جان!
Fiddler گفت…
:))) bale bale, khob khastam bedoonam ke khodam badan soghati bedam ya na!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction