خیلی ممنون می شم اگه آدم ها به این یکی دو موضوع زیر بیشتر دقت کنن تا من این قدر این روز ها حرص نخورم و هی دنبال بهانه های الکی برای مهاجرت نگردم :)
خانم ها/ آقایان عزیز (بیشتر البته خانم های عزیز) وقتی دارید وارد یه ساختمون می شید و نفر جلوی شما در رو باز می کنه و نگه می داره برای این نیست که شما و یه گله ی 20 نفری پشت سر شما به سرعت وارد ساختمون بشید، اون نفر جلوتر هم مثل شما کارو زندگی داره و حتی شاید بیشتر از شما دیرش شده باشه، پس اگه می خواهید این دفعه در رو تو صورتتون ول نکنم بعد از من شما هم در رو برای نفر بعدی نگه دارید و او هم برای نفر بعد، اصلاً کار سختی نیست و اگه یه آدم هم وزن شما تونسته اون درو نگه داره شما هم حتماً می تونید.
خانم ها/ آقایان عزیز (دو گروه به اندازه ی کافی مرتکب جرم شدید) وقتی وارد پارکینگ عمومی می شوید و همین طوری طبقات رو می رید بالا دقت کنید که تقدم با ماشین جلوتره! (یعنی این رو هم باید توضیح داد؟) اگر در پارکینگ با ماشین ایستاده و فلاشر روشن مواجه شدید و یکهو یه نفر ماشینشو از پارک بیرون اورد مثل گاو با سرعت نرید جای خالی پارک کنید. پارکینگ عمومیه، پول دارید می دید اگه جا نبود کلاً راتون نمی دادند، حق تقدم رو رعایت کنید.
هی من می خوام تو این مملکت بمونم، اینجا زندگی کنم، مملکتو بسازم نمی ذارن که.....

نظرات

Ng.A. گفت…
واقعاها! یه چیزهای ریزی هست که زندگی رو به راحتی به جهنم اعصاب داغون کن تبدیل می‌کنه..... کاش واقعا می‌خوندن همه و توجه می‌کردن

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction