- یعنی تو یه لحظه اتفاق می افته و گند میزنه به خوابت، یا تو لحظه هایی هستی بین خواب و بیداری و تازه داره خوابت می بره، یا که نه کلاً خوابیدی بعد تو اون لحظه بیدار میشی.... نمی دونم چه مرگم شده که این شنوایی من تو خواب، تو اون لحظه ها که گفتم اینقدر قوی شده که یکی کافیه با یه تونالیته ی خاص یک کلمه و رو بگه که من از خواب بپرم و دیگه خوابم نبره، هر چقدر هم آروم صحبت کنه فایده نداره این مغزه کافیه یه intonation خاصو بشنوه بعد اون کلمه هرو پیک آپ میکنه برا خودش و منو از خواب بیدار...خلاصه شبا خواب نداریم ایضاً بعد از ظهرها، و خلاصه تر اینکه هر کدومتون داره حسودی میکنه به اینکه من امکان خوابیدن دارم خوشحال باشه که سه چهار روزی که زهر شده بهم ;) حالا همه ی اینا رو بهم بافتم که توجیه کنم! برای این دختره* که بدونه آقا سخته به موقع سر قرار پیاده روی اومدن. اینقدر منو تحت فشار سیاسی قرار نده P: (بیا تو وبلاگمم گفتم که دیگه نتونی منو تهدید نکنی! D: لاو یو پل)
- آقا میریم پیاده روی در حد خدا، هفته ی دیگه اخبار ما رو از دماوند خواهید داشت، بله حتی در این فصل از سال! چون ما خیلی مصممیم و اگه هیچ روز از هفته رو هم نریم چون که من مریضم یا نیستم یا حالا هر چی حتماً جمعه ها رو میریم!!! بله ما خیلی مصممیم!
- خب اعتیاده دیگه میگی چی کارش کنم؟؟؟ حداقل من میدونم معتادم و I don't drink from the cup of denial* و در جریان این اعتیاد که از دوران طفولیت هم شروع شده هی به یه چیزی معتاد میشم و بعد یه چیز دیگه جایگزینش میشه و این ادامه داره تا ابد، خیلی از دوستامم اینطورین، من نمیدونم این روانکاوا و شناسا و پزشکا چی کار میکنن پس؟ سر این سندروم!! جایگزینی اعتیاد، چرا نمیبینن اینقدر زیاده و حلش نمیکنن؟؟ پرت نشیم از موضوع، این اعتیاد جدید گوش کردن به آهنگ های متالیکاست در aol radio، لامصب 24/7 نتنها آهنگهای ضبط شده رو پخش میکنه بلکه اجراهای تور پارسال و امسال و هم داره، منم که دیوانه وقتی مثلاً اجرای شیکاگو رو پخش میکنه بدون توجه به اینکه چقدر حضرت جیمز داره فالش میخونه (خیلی وقته از خواننده های متال و راک توقع اجرای زنده ی ژوست ندارم، سخته خب) منتظرم ببینم چه جوری با حضار interact میکنه این frontman of the metallica که همه این قدر میگن خوش میگذره با جیمز!! خلاصه رو هوام دیگه، اجراهای متفاوت، آهنگ جدید و قدیم، سر کار رفتم حسابی. هی من میخوام از این مدل تین ایجری obsessed fan بودن اینا بیام بیرون نمیشه، اصلاً این آمریکا سرزمین entertainment به مولا، فقط کافیه تو این صنعت باشی بعد اراده کنی، کانه کن فیکون، بعد تو جز مردم عادی باشی کلی حال کنی با این همه ایده و امکانات. کفتشون بشه.
- هی دارم فکر میکنم، فکر میکنم به این "حس رهایی"، هم زمان شد با خوندن خاطرات یک مغ، حل نشد. سخته که بسنجییش، با خودت روراس باشی و ببینی که چقدر "رها" نیستی. یا اصلاً خوبه رها بود یا نه؟! یا اصلاًتر چه مدلی باید رها بود؟ حالا رهایی هیچی بعداً میریم سراغش، این وسط با اینکه هی گوش میدم گم کردم موسیقیمو دوباره! هی گوش میدم، گوش میدم؛ رپ، پاپ، متال، کلاسیک.... اما اون چیزی نیست که دنبالشم، آرشیوم جوابگونیست.... آقا بلن شیم بریم سفر اینطوری نمیشه!
*: ر.ک. آهنگ dirty window متالیکا / دختره http://sittingonthemoonn.wordpress.com
پ.ن. انسی جون مرسی که در حل مشکلات فنی کمک میکنی.

نظرات

امیرحسین گفت…
تو الان با چه زبونی اینا رو نوشتی؟! اسپرانتوی دری؟!من چرا هیچی نفهمیدم از حرفات؟!!!
فرزین گفت…
لازم به ذکره که املای کلمه obssessed غلط می باشد و املای صحیح آن obsessed می باشد.متچکرم
در ضمن دارم احساس می کنم که "اسپیکینگ فارسی برات یجوری سخته" از اتاق رژی اشاره می کنند که اگه راحتی بنکل اینگیلیش بنویس که برای خوانندگان هم راحت تر باشه درک موضوع. مجددا متچکرم
Belli گفت…
واقعا من از تلاش تو قدردانی میکنم که دیروز به موقع اومدی! باید رو دیوار خط بندازم!( مثه زندان )
کامبیز چطوره؟
Fiddler گفت…
@امیر: جدی؟ کجاشو نفهمیدی؟؟؟
@فرزین: من جداً به پشتکار تو آفرین میگم، مرسی از تذکرت(جدی)، چه حسی داره که بالاخره یک غلط درس حسابی از من گرفتی؟؟ ;)
@بللی: قابلی نداشت، یکی قبل از تو بیدارم کرد خب!!! مرسی که تلاش منو میبینی. کامبیزم خوبه، زندس هنوز

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction