- شب یلدای ساکتی بود، می خواستیم خانوادگی خونه ی مادربزرگ جمع شیم که نشد، چهار نفری خودمون هم نشد، برادر عزیز نبود خونه، اما سه نفری سعی کردیم یلدا بازی کنیم، انار یزد داشتیم، فال حافظ (فقط برای خودم گرفتم) ;)، کمی هم آجیل، شام از بیرون و یه کم پای صحبت مادر پدر نشستن. یلدای ساکتی بود اما فالش و خیلی دوست داشتم
- تفاوت نسل ما و مادر اینا: من از یه موضوعی ناراحت بودم، مادر هم تقریباً من و درک می کرد، طرف مقابل زنگ زد و توجیه کرد که چرا اون اتفاق افتاده، مادر خیلی راحت پذیرفت و حتی ناراحتیش و عنوان نکرد و برای من خیلی راحت توضیح داد و الان قضیه فراموش شده، حالا اگه طرف با من صحبت می کرد من حتماً می گفتم که ناراحت بودم و می گفتم که.....مادر همیشه می گذره، همیشه می بخشه، اما من نمی تونم یا حداقل الان نمی تونم بدون حرف زدن.... و این بده. شایدم نه.
- می دونی مشکل اینجاست که خودم می دونم الان مشکلاتم چیا هستن، ریششون چیه و چرا به این روز افتادم اما سخته آدم خودش خودش و تراپی کنه، راه حل بده و مانیتور هم بکنه، حداقل الان قدرتشو ندارم شاید قبلاً می تونستم.
- خوب برای اینکه حال و هوای پست خیلی روانپریشی نباشه اینو خدمتون عارض بشم که: دوستان بشتابید، یعنی بشتابید و قلک ها را بشکنید و پولتان را بریزید در جیب صاحبان Ciel. یک spa ی فوق العاده است تو فرشته، که امروز در راستای دیوانگی ها رفتم یه facial و یه pedicure ازش گرفتم. اگه بخوام بهش نمره بدم می تونم بگم از 100 مشتری مداریش میشه 150. یه جوری باهات رفتار می کنن که بهت توهم queen بودن می دن. نوع کیفیت خدمات از 100 میشه 150، لامصب pedicure نبود که، نمیدونم جمله رو چه جوری تموم کنم و با چی مقایسه کنم! خلاصه منظورم اینه که عالی بود. هزینه؟ وحشتناک گرون، اما یه کاری باهات می کنن که خجالت بکشی و فکر کنی کم هم داری خرج می کنی. و البته خوش گذشت چون با یه دوست خوب رفتم و بعدشم یه قهوه/ کراسون تو "باغ موزه حسابی" زدیم. ( یه نگرانی دارم که پوستم به این facial حساسیت بده که اون وقت من می رم و اونجا و کمی از شرمندگی خودم در میام). دیوونگی خوبی بود خدا روزی بده باز هم می ریم D:

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction