- من فکر کنم تنها بلاگری هستم که وقتی خودم می خوام برای کامنت های پست خودم جواب بنویسم، نا شناس این کارو می کنم و لاگ نمی کنم!!! خب سخت لاگ کردن آدم می خواد زود جواب بنویسه (تنبلی و دارید دیگه؟)، این سیستم کامنته هم منو سیو نداره، خنگ منو نمی شناسه، یا شایدم میشه سیو کرد من نمی دونم!!!؟؟؟
- خب بازار محک خیلی خوب بود مثل همیشه، من غرفه ی ماء الشعیر بودم با یه نفر دیگه، جالب بود تجربش، دیگه حرفه ای شده بودم وسطاش در عرض 5 ثانیه (مثلن) هم شیشه باز می کردم هم نی میذاشتم هم پول می گرفتم هم قبض پاره می کردم هم دکور میزمو مرتب می کردم، تازه برای تبلیغ غرفه هم خودم هی ماء الشعیر می خوردم (اونم پشت میز و خلاف آیین نامه انضباطی D:) اما آخر سر یاد نگرفتم با دست شیشه رو باز کنم!!! حالا ایشالا بازار بعدی. چند تا دوست خوب و دیدم اونجا دوست داشتم چند تا دوست دیگه رو هم ببینم که نیومدن. من یه عادت خیلی جالب دارم وقتی غرفه دار هستم، اونجا خب خیلی ها خرید می کنن و سختشونه که با وسایل این ورو اون ور برن به همین خاطر به غرفه دار هایی که دوستشون هستن وسایلوشونو میسپرن، خوب اگه بازار اومدین به من خریدهای غرفه ی خودمو نسپرید چون تجربه نشون داده که من هواسم پرت میشه و دوباره اونا رو می فروشم!! بازار اول این بلا رو سر دوست دوستم آوردم (کلی شرمنده شدم البته، اونا هم این داستان و کردن پیراهن عثمان) و این سری برادر عزیزم دلستر خرید و به من گفت براش بیارم خونه! فکر کن که من آورده باشمش !
- وااای منم فکر کنم به زودی به این جمع تحریم کنندگان تلویزین ایران بپیوندم. برنامه های در طول روزو دیدید تا حالا؟؟؟ آقا افتضاح! مزخرف! اصلن برو بالاتر! تمام انرژیشونو برای شستشوی مغزی مستقیم گذاشتن تو برنامه های صبح، بازم صد رحمت به برنامه های شب، شب ها آبرو داری می کنن به خدا. صبح ها ناوارو می بینم البته ( اگه خونه باشم)، دروغ چرا!
پ.ن. یه دوست گلی دارم من که شب ها که با هم میچتیم و می فهمه من می خوام پست جدید بذارم شروع می کنه به حدس زدن در مورد مطالب من، این کارشو خیلی دوست دارم، کلاً یه جور با نمکی مطالب و دنبال می کنه و کلی می خندیم در مورد بعضی موضوعات، با عنوان ناشناس هم کامنت می ذاره، دوسش دارم خوب دوستمو! ( این عبارت آخرو با لحن خودم بخونید!!!!!!)

نظرات

امیرحسین گفت…
یعنی تو میشینی پای برنامه های تلویزیون؟! فرقی نمیکنه تی وی خودمون یا مال خارجیا من از همه ش متنفرم. تی وی مال آدمای فوق بی کاره!!من ماءالشعیر میخوام! ایستک لیمویی میخوام! یا انار!
امیرحسین گفت…
یعنی تو میشینی پای برنامه های تلویزیون؟! فرقی نمیکنه تی وی خودمون یا مال خارجیا من از همه ش متنفرم. تی وی مال آدمای فوق بی کاره!!من ماءالشعیر میخوام! ایستک لیمویی میخوام! یا انار!
‏ناشناس گفت…
LOOL vaghti migam poshid biad mahak gush nemidid dg!!!dg chi karetun konam? chan bar behetun begam?? lool fiddler
‏امیر گفت…
کی گفتی؟! خوب من نفهمیدم! حالا ما نیومدیم این دلیل نمیشه که سهم مارو بالا بکشی که! من الان با ناهارم چی بخورم؟!
‏ناشناس گفت…
LOOL inja goftam, tu facebook goftam, dg che juri begam behetun?? dar zemn emruz ba nahar chizi nakhor! be khatere tanaasobe andamet migam,maashaeer kheili baraye to khub nist ;)fiddler
‏امیر گفت…
من دیدم اینجا گفتی و میخواستم بپرسم و نتونستم کامنت بذارم و بعدش دیگه یادم رفت. فیس بوکم که فیلتره به حمدالله! اصن رفتم سر یخچال دیدم ناهارمو امروز فراموش کردم بیارم!!! به جاش چای خوردم!
MisS nc گفت…
وقتي بهت گفتم استعفاء نده و به حرف كاردينال گوش كن و همه پل هاي پشت سرت رو خراب نكن و حتي شده بميري اما كار كن و . . . براي اينكه نشيني تو خونه و اين برنام خوب خوبا رو نگا كني. ديدي چه فاجعه ايه ؟ البته ميتوني تمركز كني رو برنامه خانواده و به خانه برميگرديم و چميدونم خونه ما و خانوم خونه و . . . رو نگا كني و كلي كدبانو بشي.
_-_-_
چي چي تبليغ ميكني بياييم بازاره محك ؟ قند خوب باباتون پول ميگيرين . كدوم خري دلستر رو 1000 تومن داده كه شما ها ميدين ؟ تازه تو كه جنساي فروخته شده رو دوباره ميفروشي :))))))
_-_-_
لاگ كردن هم اينقدر سخت نيست و تو كه صاحب خونه اي وقتي رعايت نكني ، پس ما هم ديگه رعايت نميكنيم.
MisS nc گفت…
قند خوب = قد خون

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction