- پنج شنبه جمعه ی این هفته بازار خیریه محکه از ساعت 11 تا 7، امیدوارم بتونم جمعه غرفه بگیرم.
- پنج شنبه ی گذشته جشن جوانان محک بود مثل همیشه خوش گذشت اما یه کم برنامه طولانی شد من و دوستم خسته شدیم. توی هر جشن برنامه ی موسیقی داریم چند وقت به خاطر کیفیت و علاقه ی بچه ها گروهی به اسم "پالت" تو برنامه ها اجرا دارن. صدای خوانندشونو خیلی دوست دارم اگه ازشون چیزی پیدا کردم میام شر می کنم.
- 16 آذر بود و من نرفتم انقلاب. مرسی به اونایی که....
- اصلن من هنوز در همون یاس فلسفی بعد از جریانات سیاسی موندم، وقتی به آینده فکر می کنم چیزی نمی بینم، چهل سالگیم و نمی بینم حتی سی سالگی، دروغ چرا به خودکشی هم فکر کردم (بهتر یه سر به مشاور دوستم بزنم) به هر حال خوب نیست اوضاع
- می خوام دوباره برم پیش استاد سه تارم.

نظرات

MisS nc گفت…
خودكشـــــــــي ؟؟؟؟؟؟؟ گن گن حالت خوبه ؟؟؟؟
MisS nc گفت…
اون دوست باهوشت كه باهاش حرف زدي و كلي برات آموزنده بوده و ياده دختر خالت افتادي ،‌يعني من ديگه نه ؟
‏ناشناس گفت…
LOOL na manzuram mona bud.to alave bar bahushi kheili kheili ham khoshgelo dus dashtanio ... hasti ke un dustam be andazeye to nist be andazeye monast :) khoda ro shokr mona injaro nemikhune :Dfiddler
‏ناشناس گفت…
in kheili bade raje be dooste man in harfaro mizani ..mona inja nist khodash ke hast dostash ke hastan looooolagar ye sham ya nahar bedi ghol midam be mona nagam :) khod dani :) harfe khodkoshi nazan khodam m ikoshameta ajaaaaab badesham man khodam payam bsara khodkoshi va khod zani loool .......
‏زن شین گفت…
عجبببببببببب...خوب شد من پامو از تهران گذاشتم بیرون، از غم دوری من هم استعفا دادی هم می خای خودتو بکشی؟! بابا منم عاشقتم! بیخیال!!!

ولی جدی چرا استعفا؟!؟!؟! مشکوکی یا همینطوری دوس داشتی؟چطوریاس؟باید بعت زنگ بزنم ببینم چی بوده!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction