- اون داستان پنج شنبه ی هفته ی پیش بود که رفتیم بیرون! این هفته هم دوباره تکرار شد، انسی جان نگران نباش مونا باهامون نبود. رفتیم پاتوق همیشگی طبق سنت حسنه سوپ خوردیم و ....
- دیشب با پدر رفتم بی پولی چرا خوشم نیومد ازش؟ الف: چون زیادی ازش تعریف شنیده بودم انتظارم خیلی بالا بود ب: چون تعریف من و بهرام رادان از بازیه خوب با هم متفاوته ج: چون کارگردان به جای گرفتن بازیه خوب از لیلا فقط شات های معروفه صورتشو آورده بود رو پرده د: چون داستان خوب بود اما خوب پرداخته نشده بود ه: همه ی موارد و: بچه جان حوصله نداری سینما نرو از کارهای هنری مردم هم ایراد نگیر ز: راستی کارگردانش کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- همون پنج شنبه یه دوست من و پیچوند قرار بود سه تایی بریم بیرون که نشد یه حسی بهم میگه داستان همون داستان سوء تفاهم پست امیره! خلاصه این روزا تو سوء تفاهم هستم با همه بدجور تازه تو فال یاهو هم بهم وارنینگ داده خودت دیگه ببین اوضاع چیه!
- یه خبر بد! لاک پشت سایز اسمالمون مرد. کی چشم زده خودش بیاد خودشو لو بده با زبون خوش!
- یک سوال: بهتره آدم با یه نفر که خیلی تو فاز هم نیستن یه دوست همینطوری الکی باشه یا کلن ارتباطشو قطع کنه؟؟؟ به عبارت دیگر یک دوست کمرنگ بهتره یا کلن یکی که کلن با آدم کات می کنه؟؟؟ دوباره دوچار مشکل فلسفیه ارتباطات انسانی شدم ن.جی. جان بیا کمک ( رجوع شود به پست چند ماهه پیش در این زمینه)
- با اینکه اعصاب ندارم خستم و کلن مانستره درونی زده بالا یه حس شیطنت و سر خوشیه ( شما بخوانید لودگی ) مزخرفی هم چنان در درونم می جوشد باشد که سرمان را به باد ندهیم در همین راستا آمین

نظرات

‏ناشناس گفت…
خوب خوب یک کار مهم دیگه که خوندن این وب لاگه به کارام اضافه شد. اگر تا دیشب 2 میخوابیدم از امشب 3 میخوابم.:) بنده از طرف خودم و تمام اطرافیان مرگ لاکپشت رو تسلیت میگم ولی خدایی چشش نزدم.انقدر آدما هستن که میمیرم تا بتونم چششون بزنم که به لاکپشت نمیرسه :)راستی این دوستان که هی میری باهاشون سوپ میخوری کیان؟ ما بلد نیستیم سوپ بخوریم؟ مارم ببر پیلیزززز :)

در مورد دوست کمرنگ سوال کرده بودی...اونکه از کمرنگ بودن میترسه اصلن پاکش کن بابا خلاص .....البته فقط یک نظر بود خدایی اگر این نظرم کمرنگه عیب نداره پاکش کن.

به امید دیدار خوشحال شدم بای
‏امیر گفت…
من از رابطه ها و دوستیهای کم رنگ دل خوشی ندارم. ترجیح میدم کات کنم تا اینکه مج دار و مریض رفتار کنم و یکی رو کمرنگ قبول کنم!
پورپدر گفت…
من ترجیح کیدم همون کم رنگ اش باشه

به نظرم از اینکه نباشه خیلی بهتره


بعدشم شما ظاهرا اعصاب نداری، فکر کن ببین خودت نکشتیش؟؟؟؟ D:

بی پولی رو هم ندیدم....ولی تو این وا نفسای فیلم نباید فیلم بدی باشه..

البته در حد یک فیلم ایرانی شما در نظر بگیر...

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction