-نمی دونم تو کدوم کتاب خوندم که خودکشی بعد از آنفولانزا خیلی شایع ست...احتمالن برای من یه روزی صادق خواهد بود D:...امروز که فعلن با یه سرماخوردگی کوچیک هم خودم افتادم هم فشارم (8.5 رو 6) حالا ببینیم تا بعد چی میشه.
-دوست دارم درباره ی الی رو دوباره ببینم کی پایست؟؟
-در ضمن خبر اشتباه تصحیح می شود: محک این هفته بازار نداره!
-چرا مهران مدیری سریال نمی سازه؟؟ شدیدن به ژانر کمدی احتیاج دارم.
-فردا امتحان کتبی دارم، هفته ی بعد شفاهی!!! از شدت سکته درس خوندن و گذاشتم کنار! همکارام مسخره می کردند که این مریض بازیا فایده نداره امتحانرو نمی تونی بپیچونی! البته من شدیدن به ضرب المثل هایی از این خانواده معتقدم: خانواده ی ستون به ستون، سیب و چرخ و دست روی دست!! (خودم معنی آخری و بلد نیستم ولی کلن قشنگه)
-هه هه هه هفته ی قبل به استادم قول دادم غیبت نکنم، امروز مریض شدم نرفتم، من قول ندم سنگین ترم
-در هنگام بیماری مثل بچه های دوساله هر چی می خورم میریزم رو لباسم و ....اینو که پست کردم باید برم یه دوش بگیرم و لباسامو عوض کنم...سوپ مامان خیلی خوشمزه بود منم کمپوت آناناس بسیار دوست می دارم.
-غاصب! از امروز شده یکی از لقب هام، چون به همراه همکارم اتاق یکی دیگرو گرفتیم و در حال نقل مکانیم! البته اتاقش آش دهن سوزی نیست و ما مجبوریم بریم اونجا و اونو بندازیم بیرون تو این اتاق بزرگه....روزگاره دیگه...گهی پشت به زین و ...البته از این به بعد نوبت منه که زین به پشت باشم با رفتن رییس و این حرفا اما من قرار به روی خودم نیارم
-به نظر شما استفاده از حداقل 5 ضرب امثل در یه پست 100 کلمه ای نشانه ی بیماریه خطرناکیه؟؟؟
-دلم کنسرت می خواد و تئاتر....از وقتی فهمیدم اگه credit card معتبر داشته باشی می تونی اجراهای فیلارمونیک برلین و آن لاین ببینی کمی دچار سوختگی شده ام، خوش به حال ng
- برای تقویت موی رنگ شده چی استفاده می کنید؟ در آستانه ی کچلی هستم!

نظرات

‏امیر گفت…
من موهامو که رنگ میکنم!!!بعدش یه کم آبلیمو یا سرکه ( کلا" اسید و باز و اینا) میزنم که تقویت بشه!!!!( حالا یه وقت نزنی کچل بشی بمونی رو دست مامانتا!).
پس بالاخره این آنفولانزای کذایی رو گرفتی؟!!!( نوع آ منظورمه!). حیف بودی که. طفلکی! فاتحه!!!!:دی
زن شین گفت…
خوب پس داری میمری...بهتر! راحت می شیم میره پی کارش! نیای خونه مون ها...انفلونزا میگیریم! قرنطینه کن خودتو! تو خیابون هم نرو! نفس نکش کلا!

این پست نشون داد که تو در حال هذیون و تب و اینا هستی...ملت کردیت میگیرن میرن کتاب علمی می گیرن! تو اون وقت چی اخه! همینه که مایه ی ننگی! همون خوکی بشی بهتره!
پول کردیتتم بده من برم کتاب علمی بگیرم!

اون پن تنه به درد نخورد؟
او رئال بگیر!!!10000 تومنه!!!
‏ناشناس گفت…
LOL merc az amire aziz be khatere remedy ghashangesh :)
to zane shane: man dar halate gheyre tab ham tarjih midam concert bebinam...ketab jaye khodesho dare vali un concert live e hich vaght momkene dg giret nayad...hala ke fahmidi man che ghadr philahrmoniko dus daram mituni ye ruzi mano davat koni bebari unja baraye tavallodam...dg ehtiaji nist behem soy souce bedi :D shampoo e khube baraye badesh ye chizi bayad bezanam muham taghviat she va khoshk nashe .fiddler:)
پورپدر گفت…
سلام
بنده وبلاگم توسط ادمین جان بلاگفا حذف شد !!!

ولی من قبلش اسباب کشی کرده بودم

http://poorpedar.blogspot.com
‏پیژامه گل گلی پوش!!! گفت…
هووووم... خودکشی بعد از آنفولانزا؟
آدم از خود آنفولانزاهه بمیره که شیک تره!
درباره ی الی هم ...واقعا ارزش دوبار دیدن داره؟آخرش که خیلی بی سر و ته بود!
برای موهاتم ...قبل از این که خودت کچل شی کچل کن!:D
من امروز تو فاز ضد حال زدنم!
راستی نقاشی جدید از راه راه و نی نی ها گذاشتم .. وقت کردی یه سر بزن:*
MisS nc گفت…
چه کتاب خری ، یعنی چی بعد از آنفولانزا خودکشی شایع میشه ؟!؟
_-_-_
ما هم دیشب دوباره درباره الی رو دیدیم.
_-_-_
مهرانخ مدیری که خبرش اومد که برای پاییز میخواد فیم بسازه ، همه صداشون در اومد که آقای مدیری الان که این وضعیت پیش اومده دیگه کسی دل و دماغ خندیدن نداره و چرا با جبهه سبز همراهی نمیکنین و . . . عزیزم خودت رو در جریان خبرهای روز قرار بده.
_-_-_
خانواده های ستون به ستون و سیب و چرخ و . . . یعنی چی ؟ تا حالا تو عمرم هم اینا نشنیده بودم.
_-_-_
تقویت مو ، از این مامانا بپرسی فوری میگن مادر تخم مرغ بذار به سرت .
از این سرم های تقویتی هست ، من خودم تا حالا استفاده نکردم ، نمیدونم.
Fiddler گفت…
manzure ketabe ine ke ba'd az marizihai mesle anfulaanza adam afsordegi migire va baraye hamin ehtemale khodkoshi ziad mishe
-------
khob chan vaghte matab nayumadam majale nemikhunam az akhbare ruz be duram
-------
manzuram ine ke az in type zarbolmasalha estefade mikonam ke ma'nishun ine ke hich chizi fix nist va b ayande omidvar baash
-------

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction