سال نو مبارک. سال 88 مبارک. سال گاو مبارک. کلن همه چیز مبارک
جاتون خالی یه شمال خوب رفتیم، واقعن بهش احتیاج داشتم. بعد از یکسال کاری واقعن چسبید، البته اگه به من باشه بدم نمیاد یه هفته ی دیگه هم تعطیل باشم و فقط بخوابم.البته این روزا هم کم نمی خوابم ولی هنوز کمبوده خواب دارم. چاق شدم عین گاو
اگه واقعن این ضرب المثل " سالی که نکوست..." درست باشه، امسال من با سال قبل فرقی نخواهد داشت و من همچنان زندگی سرعتی و قاطی پاطی خواهم داشت، در ایام نوروز که میزان فعالیت شدید بالا بوده، اما واقعن گوش شیطون کر تصمیم دارم برنامه هام منظم تر بشه. آمین
هر زوز کافی شاپ و رستوران شده برنامه ی این روزام. فیلم و کتاب هم که جای خود دارد، راستی "دن آرام" تموم شد، یک کتاب خیلی خوب پیشنهاد دهید لطفن.
گفته بودم که آشپزی بلد نیستم؟؟؟؟ دیگه احتیاجی نیست بگم چون یاد گرفتم. در یک برنامه ی فشرده و به کمک دو تا دوست عزیز فتوچینی، پنه مرغ و مرغ پفکی به همراه ژله بستنی یاد گرفتم. یه برنج دم کردنم یاد بگیرم دیگه تا آخر عمر از گشنگی نخواهم مرد D:
فیلم "بیست" رو رفتیم،فیلم بدی نبود، منو به گریه انداخت در این ایام عید، یه جاهاییش خیلی لوس بود، انصافن بازی های فیلم و دوست داشتم
دارم آرشیو موسیقی و فیلم هامو مرتب می کنم، تو عید تموم میشه مگه نه؟

نظرات

پورپدر گفت…
والا در مورد آرشیو باید عرض شود که من تا حدودی موفق شدم ولی کاملا نه!
ان شاالله شما هم موفق نمیشی!!!!!!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده