من گفتم که دیگه فیلم دوست ندارم؟
خوب اشتباه کردم.امشب بادبادک باز و دیدم و یه عالمه اشکم دراومد.شما هام گریه کردید؟ یا من زیادی حساس شدم؟
-----------
من به کارام می رسم.من به کارام می رسم.من به کارام می رسم.کسی رو سراغ ندارید که با ماهی 50000 تومن مدیر برنامه های من بشه؟
-----------
یعنی میشه آدم عادت هاشو تغییر بده؟
-----------
فکرم مشغوله،خیلی هم مشغوله.باید بنویسم،باید ذهنم خالی بشه،باید برنامه هام منظم بشن
-----------
بدافند غیر عامل صلح آمیزترین شیوه ی دفاع است.هی من می خوام حرص نخورم،هی من می خوام حرف سیاسی نزنم،نمی ذارن که...
-----------
من خوب می شم.من خوب می شم.من خوب می شم

نظرات

‏ناشناس گفت…
اون پدافند غیر عامل رو من هنوزم نفهمیدم! به هرکی هم گفتم نفهمید!اینا کلا" خیلی باحالن! خودشونم نمیفهمن این چیه!
*
من حاضرم با ماهی 250 تومن مدیر برنامه هات بشم!!!
‏ناشناس گفت…
chuneh nazan dige,hamun 50 tomano ghabul kon kheyresho bebin,ok ?fiddler
watermelooon گفت…
آقا من مدیر برنامه !!!!!
عالیه ام نو این زمینه به خداااااا .پی لیـــــــــــز .
----
من چون کتاب بادبادک باز رو خوندم ، دوس ندارم فیلمش رو ببینم.
‏ناشناس گفت…
نه با کمتر از 250 راه نداره. بابا پوشک و شیرخشک و لباس بچه و اینا همه گرون شده! کمتر صرف نمیکنه!!!ولی مدیریتی برات بکنم که حض کنی!
‏ناشناس گفت…
واقعا از تعداد درخواست هایی که برای پذیرش شغل مورد نظر داده شده میشه پی برد که نرخ بیکاری نه تنها تک رقمی بلکه بی رقمیه!!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction