5 روز تعطیلی.یعنی واقعن مرسی خیلی به موقع بود.
یه مدتی بود حالم خوب نبود از یه ماه پیش. منم که جهود زود رفتم دکتر.ضعف شدید و افت فشار داشتم. نتیجه این شد که باید قرص آهن و ویتامین بخورم و 8 تا آمپول زدم.الان تقریبن آبکشم ولی همه ی اینا به کنار این تعطیلی یه چیز دیگست.
دیروز تولد پدر بود. در اولین روز تعطیلی با کیک تولدش رفتیم خونه ی مادربزرگ.چقدر سخته کادوگرفتن براش
از بس نمی گه چی دوست داره و همه چیز رو خودش برای خودش می گیره.یه جورایی فکر می کنم سلیقه ی ما رو دوست نداره.تنها کادویی که خیلی خوشحالش می کنه مسافرته که برادر عزیز امتحان داره ویا این که همش بریم بیرون غذا بخوریم که منم مثل...سگ؟ کار دارم :)
---------------
در تناقضات شدید روحی بسر می برم.البته همیشه همینطوری بودم این روزا شدیدتره.امیدوارم زودتر تصمیم بگیرم.
---------------
یک کتاب دوستم بهم داده به نام "قبیله ی خرس غار" هه هه هه.این شبا قبل از خواب باهاش مشغولم.هزار تا کتاب نخونده دارم.دوست دارم یه ماه مرخصی رو یه جا بگیرم کتاب بخونم.
---------------
دنبال کنسرت شجریان نرفتم.یعنی میشه بلیطش از آسمون بیفته تو دست من؟با این که چند هفته از کنسرت لطفی می گذره وقتی هنوز بروشور رو می خونم حرص می خورم.خیلی از خود متشکره.و من با این جور آدما مشکل دارم شاید از اعتماد به نفس کم خودمه.یکی هم هست سر کار اینجوریه گاهی اوقات می خوام لهش کنم.
این یه جمله ی لطفی در رابطه با گروه بانوان شیدا ( یا به قول دوستم حرمسرای لطفی) خیلی جالبه: "....با این که سطح کیفی همه ی اعضای گروه همگن نیست (مانند همه ی ارکسترهای جهان) اما در همین فاصله تحت نظر آموزشی اینجانب توانسته اند به مدارج بهتری دست یابند." و یا این که میگه : "...روزگاری موسیقی در بعضی از نقاط جهان وسیله ی عیش و نوش و لهو و لعب بود اما امروزه با این انقلاب عظیم مردمی زنان با دریافت خاص و متفاوت به دنبال این هنر رفته اند."
اصولن این آدم رو اعصابه هر چند به هر حال پیشکسوت و احترامش واجب اما ترجیح می دم فقط صدای سازش و بشنوم اونم تو کارای قدیمش نه حرفاشو.
----------------
برادر عزیز من دار می ره کلاس بدنسازی الان من با این که تا حالا فضای باشگاه رو ندیدم می تونم در حد یه کارشناس برای ساختن بدنتان شما رو راهنمایی کنم.اگه سوالی در مورد تعداد و نحوه ی حرکات: " جلو بازو سیم کش/پشت بازو سیم کش/جلو بازو هارتل/سر سینه هارتل و ..." داشتید هستم در خدمتتونD:

نظرات

‏ناشناس گفت…
man asan balad nistam benevisam vali 1 ki 2ta nazar midam 1ki inke pedaro rast mige be hich vajhe shad nemishe be joz hamon mavared inam k mige hale roohish khoob nis manam hamin toram koli emtahan daramo hich balad nistam

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction