یک پست پروانه ای

با اینکه دیگه هوا سرد شدو من تو خیابان پروانه نمی بینم شدید خودم این روزا پروانه ای شدم.اوضاع شلوغ پلوغه هیچ آرامش بیرونی در کار نیست.هیچ چیزه امیدوار کننده ای اطرافم نیست همه چیز معمولیه حتی چند تا کار نیمه تموم دارم که صدای رئیس و بقیه رو داره در میاره اما من پروانه ای شدم
غلط نکنم به خاطر این هوای پاییزه.شاگرد خصوصیه زنگ زده جلسه ای که باید پول من و می داده رو کنسل کرده من به جای اینکه براش قیافه بیام می گم ایراد نداره عزیزم. یا به اون یکی زنگ زدم بعد از این همه مدت تحویلم نمی گیره من با خودم میگم "ان پی" حتمن جایی بوده که نتونسته حرف بزنه.امروز هم خوشحال برای خودم از تجریش پیاده روی کردم.چه هوایی بود.تازه یه سرم رفتم انقلاب.بعدشم هات داگ آیدا خریدم به یاد دوران دانشگاه و آوردم خونه خوردم
یکم حساس هم شدم.بیشتر لوس شدم.برای خودم جالبم الان.نمی دونم چرا چه جوری یا برای کی اما می دونم که پروانه ای شدم
پی نوشت: در راستای پروانه ای شدن احتمال زیاد جمعه می رم توچال هر کی دوست داشت بیاد.مثل اینکه این خراب بودن بلاگ رولینگ باعث شده من بیشتر بنویسما.پیشرفت و که دارید؟

نظرات

‏ناشناس گفت…
سلام جیگی!
اتفاقا دوست میدارم روزانه بنویسی...چون زنگ که نمی زنم بهت! اینطوری از حالت با خبرم!
هوم ببین خوب شاید عاشق شدی؟ خبری نیست؟نمیخای بری خونه بخت؟!پاشو برو دیگه..ببین سنت رو برهم نزن! ما هر سال یکیمون می رفت..الان فقط تو و من موندیم! دیگه امسال یا تو باید بری..یا من!!! منم چون بزرگترم..دستور می دم تو بری!
Ng.A. گفت…
به خاطر همین نوشتن تو هم که شده دعا می کنم بلاگ رولینگ درست نشه! ;)

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده