- بالاخره نمردم و یه جا روی این کره ی خاکی آرایش نکردن من به دردم خورد. رفتم تو اتاق پرو که لباس ها رو امتحان کنم، دختره اومد جلو و گفتش " تی شرت سفیده رو هم امتحان کنید، ما لباس های سفیدمون پرو ندارن اما چون شما ارایش ندارید مسئله ای نیست، خوشحالی من قابل تصور نبود در اون لحظه واقعاً. :)))
- با بللی رفتیم فیلم "هیچ". ورژن ضعیف تره درباره ی الیه از جهت پرداختن به رابطه ی آدم ها، نوع خانواده و اینا. یه نمونه متوسط رو به بالای خانواده ی خوروشتی و نشون میده (جای بچه های پی تی خالی) و دو سه تا صحنه ی وحشتناک خنده دار داره، یعنی بهتر از بللی آدم رو کره زمین نبود که من باهاش این فیلم و ببینم و خوشحالم که طبق معمول یهویی بلند شدیم رفتیم سینما، امیدوارم شماها هم اگه سینما می رید با آدم درست برای اون فیلم برید که مثل ما حالشو ببرید.

نظرات

‏Belli گفت…
چه عجب اپ کردی

آرایش نکردن خیلی وقتا مزیت داره...ولی من به غیر پرو لباس چیزی به نظرم نمیاد..لطفا بقیه دوستان ..باقی موارد رو بگن!

ولی کردنشم مزیت های خاص خودشو داره
مثلا وقتی ماتیکت از این چسبناکاس
وقتی هات گایو بوس میکنی...لبت می چسبه به لپش..و خوب این یه مزیت خوبه

در مورد فیلم موافقم....بهترین کسی که میشد این فیلم رو باهاش دید تو بودی! مخصوصا اون قسمتی که می گفت..****.ا*****
فقط مختص ما بود
‏ناشناس گفت…
manam ke midooni aslan ahle arayesh nistam va be in dalil hame lebasaro perov mikonamloool doroogh chera ta ghabr ......

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده