بذارید یه کم بیشتر از محل کارم براتون بگم. گفته بودم میز پینگ پنگ داریم؟ منم که عاشق یه هم چیزایی هستم در بست. چند هفته بعد از شروع کار تو جای جدید سریع علاقمو نشون دادم و حریف اصلیم شد مدیر عامل و یکی از مدیران ارشد. هر چند هفته یه بار حتمن بعد از ساعت کار بازی می کنم. مدیرهای اصلی که ولشون کنی هر روز حاضرن بازی کنن. شدیدن به همه پیشنهاد می کنم از این وسایل تفریحی استفاده کنن آدم کلی روحیه می گیره. من هفته ی پیش مدیر عامل و دعوت به باری کردم امروز هم با یه مدیر ارشد و دو تا از همکارا دوبل بازی کردیم. امتحان کنید.
البته همین امروز روحیم پرید. به طرز مسخره ای بعد از یه جلسه عصبانی شدم و با آدمی که دعوا باهاش جواب نمیده جروبحث کردم. به کاردینال گفتم، چون احساس تنهایی سازمانی می کردم. اونم کلی sense of humor خرج کرد و روحیه داد البته حس کنم فردا مودبانه تذکر بده که این چه غلطی بود که کردی. به هر حال الان از دست خودم عصبانیم بیشتر که چرا خودمو کنترل نکردم و رفتم سراغ آخرین راه.
می خوام لپ تاپ بخرم به جز قیمت باید به چه چیزایی توجه کنم؟ انسی چون واحد لپ تاپ خریدن نگذرونده نمی تونه کمک کنه. پیلیز بقیه هلپ می.
یه سری آدما بعضی وقت ها شدید رو نرون. مثلن اینایی که ناراحتیشونو می ریزن رو سر آدم. از اونایی که ناراحتیشون راجع به معمولی ترین چیزا با بدترین حس ها باید رو سرت هوار بشه و طرف خر فهم بشه که تو دقیقن فهمیدی از چی ناراحته دقیقن هم وقتی تو خوشحالی اونا حس غر زدن دارن و ازت همراهی می خوان و نمی فهمن که مثلن به کسی چه که تو چرا این تصمیم و گرفتی و به جای تاکسی با آژانس اومدی و کلی پیاده شدی اونم وقتی موضوع هیچ رقمه به بحث مربوط نمیشه و کلن دوره هم جمع شدیم تا اتفاق خوب بیفته، خوب کار کنیم و خوش باشیم، بعد طرف با یه عالمه ناراحتی روزتو خراب می کنه با هیچی سر حال هم نمیشه تا آخرش، انرژی مثبتتو می گیره هیچی کلی انرژی منفی روت خالی می کنه و می ره. بعضی ها مود خرابششونو رو تو خالی می کنن که خودشون بهتر شن. تمتم تلخیشونو میریزن رو سرتو، حتمن هم میک شور می کنن که انتقال پیدا کرده یا نه. گیر میدن، گیر می دن و گیر می دن بهت و .... توضیحش سخته جدیدن فهمیدم کاردینال فهمیده منظورم از این آدما کیا هستن، یکی به تورش خورد نمونه ی بارز این گروه. من مشکلی با تخلیه احساساست ندارم، مثلن هر کی تو وبلاگش هر چی خواست بگه اما دیگه یه کم آدم فک کنه ببینه چی و داره انتقال میده دیگه. آقا حالت بده بکش کنار با اعصاب مردم چرا بازی می کنی؟ چقدر آدم می تونه خودخواه باشه خوب. پیلیز خودتون بفهمید من منظورم چیه! کاردینال فهمید دیگه شماها که جای خود دارید.
یه سری از دوستان سی دی مجموعه ی شب های ببره و گرفتن و شدید شبا دارن می خندن. منم برای شب های طولانیه پاییز و زمستون می رم سراغش بذار یه کم برنامه هام جور شه حالا وبینی (:
با یکی از دوستام حرف داستایوفسکی بود هر چی فکر کردم دیدم نمیشه واقعن. این آدم اگه الان زنده بود من نمی تونستم باهاش ازدواج نکنم از بس عاشقشم. خودش که نیست ای کاش حداقل شخصیت پرنس مشکین توی ابله واقعی و معاصر بود. همین وابستگی هاست که من نمی تونم با کس دیگه ای ازدواج کنم دیگه، من روحن وابسته و متعهد به قهرمانان روس کتاب های این مرد هستم (:

نظرات

امیرحسین گفت…
در مورد لپ تاپ من الان یک ماهه که دنبالشم و همش تو پایتخت ولوام! هنوز به نتیجه قطعی نرسیدم. امروز فرداس که دیگه دل رو بزنم به دریا و برم بخرم.
امیرحسین گفت…
من نمیدونم چرا از رمان های خارجی اصلا" و ابدا" خوشم نمیاد. یعنی تاحالا رغبت نکردم حتی یه دونه شو بخرم و بخونم. داستایوفسکی رو با ابنکه زیاد شنیدم ازش ولی دوسش ندارم! پس خوب شد که نیست الان. وگرنه باهاش ازدواج می کردی و من چون ازش خوشم نمیومد دعوامون میشد!
Ng.A. گفت…
من هم با داستایوفسکی مشکل دارم! تو هم باش ازدواج می کردی دچار مشکل می شدی! آخه دختر خوشگل و باانرژی و مثبت و همه فن حریفی مثل او و اون داستایوفسگی افسرده و خموده و سیاه! نه... نمی شه! من هم خوشحالم که زنده نیست! ;)
‏ناشناس گفت…
loool baba b arus ham haghe entekhaab bedid lotfan...khob man asheghe idehaye in mardam .eshgh ham ke kure karish nemishe kard....dar zemn khodam ham tarjih midam be jaye khode dastayouvskiye aziz ba characterash ezdevaj konam.prince meshkin tu ablah va aliusha tu baradarane karamazov az olaviatha hastan :D fiddler
Ng.A. گفت…
راستش یه حس خوبی تو نوشته ات بود، یه جور جسارت و قدرت و تلاش برای تغییر و بهتر کردن زندگی. یه جور شادی درونی. امیدوارم با همین حس ها نوشته باشیش ;)
کلا ولی قوی هستی تو و همه نوشته هات همین مدلی هستن به نظرم :)
‏delnebesht گفت…
سلام فيدلر.راجع به خريد لپ‌تاپ نوشته بودي.راستش براي خريد لپ‌تاپ گزينه‌هاي مختلفي هست كه بايد درنظر بگيري.اول اين كه براي چه منظوري ميخواي ازش استفاده كني؟كاراي معمولي يا چيز ديگه.بعد اگر ميخواي زياد اينور اونور ببريش فاكتور وزنم مسئله مهميه،همچنين زماني كه باتريش شارژو نگه ميداره.بعد با توجه به استفاده‌اي كه ميخواي ازش انجام بدي رم و CPU و ظرفيت هاردو بايد درنظر بگيري.ضميمه كليك روزنامه جام‌جم چندهفته پيش راجع به اين مسئله توضيح داده بود.براي اونايي كه استفاده معمولي و دانشجويي دارن و اونايي كه كار بيزنس دارن و اونايي كه بازي‌خورن.دوست داشتي اونا رو بخون شايد كمكت كنه.در پايان از اين كه فضولي كردم عذر ميخوام.موفق باشي.
‏ناشناس گفت…
khob ghorbunet beram ng jan khob. sare neveshtane in post hamash tu zehnam budi va kheili baram jaleb bud vaghti dastane atisho gofti tu paget :)kheili linke bahali etefagh oftad vaghean shahkar bud.delnebesht jan kheili kheili merccc az etelaat asanam fuzuli nabud tazasham kolli komak kardi.fiddler

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction