خوب قبول! امسال مهران مدیری خودشو تکرار کرد اما نمی تونم دوسش نداشته باشم. مطمئن نیستم اما حس می کنم نوع نگاهش و کارش عوض شده. وقت هایی که "مسعود شصت چی؟" تنها بازی می کنه شدید اینطور بنظر میاد که مهران مدیری بدش نمیاد پا جای پای کمدین های بزرگ بذاره از چارلز چاپلین گرفته تا مستر بین. استفاده از موسیقی کلاسیک، طنز موقعیت.... نشون میده که این بچه بدش نمیاد سطح کارشو تغییر بده اما خوب از بعد از قسمت هواپیما مثل اینکه نویسنده هاش کم آوردن و مجبور شد خندوندنش مثل قبل بشه. نمی دونم من این روزا زیادی عمیق برداشت می کنم یا اینکه واقعن مهران مدیری تو کارش داره به بحران هویت، گم شدن شخصیت ه و از این حرف ها اشاره می کنه!!!!
امروز صبح 11:30 از خواب بیدار شدم دوباره ساعت 3:30 تا 7 خوابیدم، بعد از این پست دوباره می خوام برم بخوابم، من که معتاد نیستم؟؟ کاملن نشون می دم که آمادگی کامل دارم برای بازگشت به زندگی عادی و دارم؟؟؟ و من کسی هستم که قدر لحظه هامو می دونم و از تعطیلاتم به بهترین نحو استفاده می کنم؟؟؟
یعنی هنوز این سریال "فرندز" و مثل روز اول دوست دارم. دو روزه که دارم season2 رو می بینم و هیستیریک می خندم.
با همسایه ای که وقتی شما مسافرت بودید اومده جای ماشین شما پارک کرده و خودش رفته مسافرت چی کار باید کرد؟؟؟؟؟

نظرات

MisS nc گفت…
من پارسال هم زیاد دوس نداشتم. امسال رو که اصلا دوس ندارم و نمیبینم.
_-_-_
خـــــواب ؟؟؟ تو واقعا اینقدر خوابیدی ؟؟ مطمئن باش معتاد شدی.
MisS nc گفت…
من پارسال هم زیاد دوس نداشتم. امسال رو که اصلا دوس ندارم و نمیبینم.
_-_-_
خـــــواب ؟؟؟ تو واقعا اینقدر خوابیدی ؟؟ مطمئن باش معتاد شدی.

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction