من خیلی فضام.دیگه خودمم عاشق خودم شدم دو نقطه دی.چهارشنبه می بایست به دکترم بزنگم با هم تاریخ عمل رو قطعی کنیم.اون روز مامان زنگ زد و یادم انداخت آخه قبلن سابقه داشتم ولی از بس اون روز روزه سگیی بود یادم رفت.حالا امروز دکتر عزیزم خودش زنگ زده می گه بالاخره عمل می کنی یا نه.فکر کن!روز جمعه اونم اون دکتر.کلی شرمنده کردی دکی جان.ببین چقدر برنامه هاتو بهم زدم که تا شنبه طاقت نیاوردی و مجبور شدی بزنگی.هر چند منم چون می دونستم تلمو داری خیالم راحت بود مشکلی پیش بیاد می زنگی با این حال بازم ممنون
خوب بی حرفه پیش گوش شیطون کر چشم حسود کور فکر کنم یکشنبه برم.حالا دوباره باید فردا شب به دکی بزنگم ساعتو قطعی کنیم.پروردگارا جونم بالا اومد دیگه.پیلیز برنامه بهم نخوره.منم ...م با این برنامه ریزی کردنم برای عمل
پ.ن. نمی دونم چرا در این پست های اخیر اینقدر من مودب شدم.ساری

نظرات

‏ناشناس گفت…
منم ...م با این برنامه ریزی کردنم برای عمل
:)) khoob gofti, daghighan hamintore
‏ناشناس گفت…
منم ...م با این برنامه ریزی کردنم برای عمل
:)) khoob gofti, daghighan hamintore

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction