دنیای رنگارنگ منو به بازی دعوت کرده.مرسی زیاد.ببین روابط اجتماعی با من چه می کنه! اگه به خودم بود شاید تا هفته ی دیگه هم به روز نمی شدم. خوب حالا بریم که داشته باشیم بازیو



بهترین پست: والا از بس پست دارم تو این وبلاگ نمی دونم کدومو بگم ولی بیشتر این و این پست قبل از امروز رو دوست دارم


معرفی: بیست و چهار ساله/مجرد/فارغ التحصیل/مشغول به کار/دارای یک عدد برادر و خانواده ی مهربان


فصل و ماه و روز مورد علاقه:زیاد برام فرقی نداره گاهی اوقات تابستون گاهی تیر گاهی مهر.حساس نیستم رو این قضیه.اما اکثرن دوشنبه /پنجشنبه و جدیدن سه شنبه رو خیلی دوست دارم.برام روزهای خاص تری هستند


رنگ:واقعن بستگی داره رنگ چی باشه.گاهی اوقات سبز یشمی


موسیقی: به شخص خاصی خیلی وابسته نیستم.بیشتر سبکی دنبال می کنم و آهنگ های زیبا رو.اما عاشق ویلون کنسرتوی بتهوون هستم به اضافه ی شاهکارهای کلاسیک اروپا.موسیقی سنتی ایران/نواحی/محلی رو دوست دارم.عاشق سازهای زهی زخمه ای شرق و غرب ایرانم.در ضمن هارد راکم علاقمندم



بدترین ضد حال:نا موفق بودن نقشه ی فرار من و دوستم از سرویس مدرسه در سن هشت سالگی و شکست مفتضحانه ی ما که منجر به از دست دادن اعتماد به نفس من تا مدت ها بود



بزرگترین قول: یادم نمیاد.سعی می کنم خوش قول باشم.زیاد قول نمی دم فکر کنم.بهش اعتقاد ندارم.نمی دونم چه سوال سختی



کار نا شیانه:از دست دادن چند تا فرصت محشر در زندگی در حالت آگاهی به اهمیت قضیه


بدترین خاطره: اون اتفاق هایی که یه چیزی تو وجودت و می شکنند.البته بعد از مدتی همیشه از اهمیتشون کم میشه چون زمان هیچ وقت صبر نمی کنه



بهترین خاطره:اتفاقاتی که هیچ وقت با اشتباه یا مشکلات تیره نشن.راحت و روون اتفاق بیافتند و پیش برن



کسی که بخوای ملاقات کنی: ای کاش یه دور دیگه بیایی.این دفعه ببینم می ذارم سوال جواب نداده بری یا دوباره همون جوری می شه


دعا: برای خیلی ها.ولی نمی دونم چرا بعضی جاها بعضی هارو یادم می ره


نفرین: بدم میاد از این کار.فلسفشو نمی دونم ولی بنظرم میاد در اوج استیصال اتفاق می افته.البته دروغ چرا اخیرن بدم نمیاد یکی دو نفر که خیلی از من قویتر هستند و اذیت می کنند و طلسم کنم.و من بسیار شیطا نی شده ام و گاد عزیز لطفن سزیع تر مرا هدایت کن



ده سال آینده: خیلی از موقعیت الانم دورترم/متفاوت ترم.نمی دونم چرا خودم و توی یه شرکت می بینم یا دانشگاه.البته از اینجا نمی تونم خوب دست چپم رو ببینم که حلقه داره یا نه



حرف دل: برو بکس اهالی زمین بیایید "بدون محدودیت و قضاوت بهم عشق بورزیم" این قدر رابطه ها رو به راحتی و یک طرفه بر هم نزنیم.رابطه ها ارزش دارند


من شتر جونم و انسی رو اگه دوست داشتند دعوت می کنم

نظرات

MisS nc گفت…
مرسی دعوت کردی !
داشتم خفه میشدم !
ولی من دست چپتو که دیدیم حلقه داره ، هیچ ! یه دو سه تا فسقلی هم دیدیم که داری کهنه هاشونو میشوری !
‏ناشناس گفت…
سلام جیگر...من قبول ندارم..تو همه سوال ها رو پیچوندی!!! شفاف بحث نکردی!!باید شفاف باشی!
من دعوتت رو قبول می کنم!
انسی جونم..عزیزم..این وبلاگت رو که من نمی تونم بیام !یه سوراخی چیزی نداره من بخزم ازش بیام تو؟!
Fiddler گفت…
boro baba kheili ham shafaf javab dadam,dige az in vazehtar?

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده