سال نو

تموم شد. سال 85 رو می گم.سالی که به قول خیلی ها پاچه گرفت.سالی که توش کارای عجیب غریب زیاد کردم.سالی که تا مرز 3/4 تا سکته ی قلبی و مغزی رفتم و شکر خدا به خیر گذشت.سال خنده ها و گریه ها و چون داستان این اتفاق ها تموم نشده سخت میشه سالو تموم شده فرض کرد.البته طبیعی هم هست. زندگی جریان داره خودتو جرواجر هم بکنی نمی تونی جلوی گذر زمانو بگیری برای همین نوروز برای من یه معنای دیگه ای پپدا کرده برای من شده بازنگری شما رو نمی دونم.شاید دیگه خیلی برام مهم نباشه که در اطرافم همه چیز نو باشه بیشتر این سفر درونی مهمه.البته این چند روز اخیر خودمو رها کردم چون خستم از اوایل اسفند دشارژ شدم. داریم یه سفر کوتاه می ریم امیدوارم همه "فول شارژ" برگردیم.خلاصه خوبی بدی دیدید حلال کنید.برای همه سال فراموش نشدنی و آرزو می کنم امیدوارم همه در تجربه هامون به حقایق جدیدی از زندگی برسیم.دلامونو صاف کنیم و به قول فرانچسکو بدون قضاوت و بدون محدودیت به هم عشق بورزیم


پ.ن.اگه دیگه کامپیوترم خراب نشه و برادر عزیزم مودم و نسوزونه اینجا بازسازی خواهد شد :-) منتظر باشید

نظرات

Unknown گفت…
saale no toon! mobarak bashe
bale saale ajibi bood makhsoosan baraye to ba oon karaye ajib gharibet :D ba oon karai ke to mikoni khoda rahm karde ke bishtar az ina sekte rad nakardi lol
dar zemn omidvaram dar saale jadid tasmim begiri ke hameye post ha ro farsi type koni vaella dige nemikhoonameshoon :P take care!
rasti age khasti commento paak koni mesle dafe haye ghabli bedoon ke dige az comment khabari nist :P:P
‏ناشناس گفت…
هو بیشور...امیرعلی رو میگم! چرا تو وبلاگ من شرکت نکردی؟ خیلی پستی!
یوگی جون بیا و امسال سنت شکنی کن و ما رو مهمون کن..از ننگ این لقب اسکروچ هارپاگون! خلاص شو! نظرت چیه؟ ها ها ها؟؟بعدشم واسه چی کامنت های امیرعلی رو پاک می کنی؟ مگه ناموس نداری خودت؟ امیرعلی ازش خسارت بگیر!
Fiddler گفت…
khob adam gahi oghat dus dare az ghodratesh estefade kone dige :D
ba in ke hamash man daram sur midam vali baz np khabaret mikonam :)
‏ناشناس گفت…
رو رو برم!!! واقعا که! کی تو ما رو مهمون کردی؟؟؟یه کافه گلاسه به ما بوق سال پیش داده..هنوز به همون بندی!؟؟! واقعا که هارپاگونی! اسکروچ پیش تو باید لنگ بندازه!

بعدشم...امیرعلی واسه چی مسج های منو جواب نمیدی؟ بیشور؟ این همه زنگ زدم مسج دادم! بیشور بیشور بیشور.
Fiddler گفت…
ba inke dalili baraye sur dadan nemibinam,shayad betunam tu barnameye emsalam ye barname barat bezaram sara jun,gofte basham ghol nemidam,naharo sham ham noch,hamun dar hadde ghahve basete ;)
‏ناشناس گفت…
خیلی پستی! ولی تو اینقدر خسیسی که همون قهوه رو هم بدی ما بخوریم قبوله...
بعدشم..من همش زنگ می زنم به دی جی..جواب نمیده...کجاس؟تو خبر داری؟ نگرانی در کردم..بیشور.
Ng.A. گفت…
delam tang shode bood....
biaa benevis dige!
maa ro montazer gozashti-haa! :)

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده