فیدلر و کنسرت های موسیقی

هر سال جشنواره ی موسیقی همزمان با امتحان های دبیرستان و دانشگاهم بود.
امسال که فارغ از این مسائل بودم از چند ماه قبل برای این رخداد بزرگ خودم و آماده کرده بودم که با وجود اوضاع نامناسب توزیع بلیط و درگیریهای خودم و عدم وجود همراه در ساعات مورد احتیاج من بالاخره موفق به شرکت در رسیتال پیانو و ویولون و ارکستر سمفونیک تهران شدم.
اگه فهمیدید خاچیک بابایان جایی برنامه داره خودتون و در عرض 3 سوت به اونجا برسونید.
این آدم فوق العادس. اولین قطعه با پیانو شروع شد و پس از چند لحظه خاچیک شروع کرد و در اون لحظه بود که
به عنوان a fiddler on the roofبا دیدن a fiddler on the stage چسبیدم به سقف سالن رودکی. البته ناگفته نماند که پس از اتمام برنامه به همراهی دوست عزیز سری به کافی شاپ موردعلاقه و سپس به baskin robins زدیم که موجب حظ بیشتر شد.
آقا هر چی برنامه ی اول به ما چسبید برنامه ی ارکستر سمفونیک حالمو گرفت. علتش این بود که من شدیدن منتظر یک برنامه ی کلاسیک خوب بودم که با یک برنامه ی کاملن ایرانی متوسط روبرو شدم.
نتیجه ی اخلاقی اینکه بچه جان قبل از رفتن به یک کنسرت ریز برنامشونو بگیر و به اسمو سابقشونم اکتفا نکن. شاید از شانس تو بخوان نوآوری داشته باشند که به مذاق تو خوش نیاد. این جوری از هر چی هم ایرد نمیگیری و وسط اجرا هی با دوستت حرف نمی زنی و به رهبر بیچاره هم نگاه غضبناک نمی ندازی.
(البته با عرض احترام به آقای نادر مشایخی)
با این اوضاع و احوال نتونستم در جشنواره ی تئاتر شرکت کنم هر کی میره جای منو خالی کنه.
خدایا پیلیز خاچیک و چکناواریان و امثالهم را با برنامه های بیشتر و بهتر درسال جدید به ایران اعزام بدار.آمین

نظرات

‏ناشناس گفت…
man jaye to boodam ghesmate shaar va baskin robinsesho bishtar mikardam,baram hayajan angiz tar bood.alanam helpam konin Riazi2 o Moaadelat yadam bedin b jaye in harfa.
MisS nc گفت…
با کدوم دوستت رفته بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‏ناشناس گفت…
خوبی فیدلر جونم؟
خاچیک بابایان کیه؟ من تا حالا اسمشو نشنیده بودم. ایرانیه؟ گروه ارکستر کامل داره یا تک نوازه؟ خودش هم آهنگ سازه؟ مثل چکنواریان؟
خوش به حالت. چه قدر دلم می خواد یه کنسرت خوب می رفتم
برنامه کنسرت ها رو از کجا گیر میاری؟؟
‏ناشناس گفت…
سلام! دیدی مارو خونه ات دعوت کردی نمردی؟!؟؟ بدبخت!؟ گدا؟! موسیقی از اینا حالیم نمیشه...من موسیقی سنتی خراسان و از ای اقاها که با لباس محلی میان می خونن دوست می دارم! بعدشم متالیکا و عباس قادری! کاش کنسرت عباس قادری بزارن!
فیلم ها رو دیدی؟ کارتون ها رو چی؟! دوست می داشتی؟ این حسین که اینجا نظر میده..همون حسینه گابوه!؟ داداشته؟!
راستی من فکر میکردم این مالدینی گور به گور شده بنده خدا..ولی دیدم هنوز داره تو میلان بازی میکنه! واقعا که.
بعدشم یادته من یه مشکلی داشتم که بسی نگران بودم!؟؟؟ حل شد!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction