دقیقاً صبح همون روزی که امیر موج تو فیس بوک پست گذاشت " پیچ امین الدوله"، داشتم با خودم فکر می کردم که وای چقدر خوش بوه این گل! وای که چقدر من بهار تهران رو دوست دارم به خاطر بوی این گل که تو فضا می پیچه و حیف که امسال هم از تعدادشون کم شده چون خونه هایی که من هر سال به عمد از جلوشون رد می شدم و از اینا داشتن رو خراب کردن....
امسال که مترو-باز شدم، دیدم که از ایستگاه شهید بهشتی که میایی بیرون دلت  نمی خواد بری تاکسی بگیری چون یه بوته/ درختِ؟ خوشگلش اونجا هست، در ادامه ی فکرم به این نتیجه رسیدم که وای چه خوب می شد اگه همینطوری که گوگل مپ رو باز می کنی کنار هزار تا اسمی که تو تهران تگ شده آدما شروع کنن تگ کنن بگن کجاهای شهر، کدوم کوچه ها یاس درختی/ پیچ امین الدوله داره که بدونی کدوم مسیر برای پیاده روی تو بهار بهتره :دی
پ.ن.1. من هنوز نمی دونم اسم این گیاه یاس درختیه یا پیچ امین الدوله فقط می دونم بوی شیرینی داره و منو تو بهار می کشه
پ.ن.2. نگار جان به نظرم خانه دار بودن فحش نیست (باحال شد بهم گفتی لحنم این معنی رو می داده) من دنبال توضیح برای حال خودم بودم :) + سارا اینجا رو می خونه خواستم درست توضیحش داده باشم پس فردا خِرَمو نگیره :دی

نظرات

امیرحسین گفت…
منم هنوز نمیدونم یاس درختیه یا پیچ امین الدوله. ولی عاشقشم. از مسیری که میرم خونه و میام ( نزدیکای خونه) یه کوچه باغی هست که بوی این گلا ادمو مست میکنه. خیلی خوبن اینا
Fiddler گفت…
امیر آدرس بده دقیق خب :دی
امیرحسین گفت…
کوچه ش بن بسته خوب! پشت بیمارستان بهمن ( خیابون ایران زمین) یه کوچه باریکه که چون رفت و امد کمه و ماشین نیست و اینا خیلی خوبه. بعد همون مسیر رو ادامه بدی بیای تا تقاطع مهستان ( یعنی گلستان شمالی) پر از این گلاس
Ng.A. گفت…
فکر اولیه اینکه تو گوگل مپ علامت بزنن این گل خوشبو کجا هست، عالی بود! چه فکر قشنگی :)
Fiddler گفت…
قربون حمایتت عزیزم :دی

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction