هر کسی تو جمع دوستان و آدم های نزدیکش حتماً  یه تیپ دیگه ست، یه جور شوخی های دیگه ای می کنه، یه جور دیگه حرف می زنه، قابل درکه...اما خب اگه حمل بر خودستایی نشه جا داره از جمع صمیمی خودم (منظورم خودمو بللیه) یه تقدیر خاصی بعمل بیارم :دی
 حرف جدی حرف شوخی، مسائل اجتماعی، فضایی، فرهنگی و...موضوعی نیست که ما در موردش حرف نزنیم، گاهی اوقات حتی آدمی نیست که در موردش حرف نزنیم :دی اکثر مواقع در تماسیم باهم، وایبر، فیس بوک، مسج، تلفن، موبایل، همه جوره  مثل هر دو تا دوست صمیمی دیگه ای! اما چیزی که خودم خیلی تو این رابطه دوست دارم مکالمه های تلفنی سه نفرمونه ( من و بللی و "نفر سوم" که یه شخص خیالی که مکالمه های ما رو شنود می کنه) یعنی حیف که نمیشه حرفامونو منتشر کرد و گرنه جز چند تا مکالمه ی برتر هر سال قرار می گرفت. اکثراً طنز غریبی توشون هست، به علاوه ی تنوع وحشتناک بالا در انتخاب کلمه، موضوع و نگاه جدید به موضوع!. استفاده ی کلیدی از شخصیت های مطرح تاریخ و جامعه از حضرت مسیح گرفته تا خواننده های راک! از دیگر خصوصیات برجسته ی مکالمه های ماست. گاهی اوقات بعد از تلفن ها فکر می کنم اگه فرهنگستان فارسی هم سرعتش مثل ما بود تا الان حتماً  فارسی به مکان های دیگه صادر شده بود، از بس که کانسپ جدید و لغات ملموس می سازیم :)  گاهی بعضی از مکالمه هامون میشن مبدا تاریخ!  بعد از اون لحظه میرن تو لیست کتب مرجع! می شن رفرنس!  توحرفهامون غم هست، شادی هست، گریه دار حرف می زنیم، با انرژی می شیم بعضی روزا!  عصبانی میشیم، اما اکثراً  اون طنز دوست داشتنی توش موج میزنه. دروغ چرا این مکالمه ها شدن اثر هنری مون، که خودمون برای خودمون می سازیمش و ازش لذت می بریم :دی
مجددا! متذکر می شم که حمل بر خودستایی نشه اما ما خیلی خوبیم و جهت ثبت در تاریخ نوشتن این پست ضروری بود + لبخند ملیح

نظرات

Belli گفت…
من این پست رو دیر دیدممممممم!!!
میگم این چند روزه مسیر زندگیم همچین حفت و جور نبودها...این بود قضیه! چنین پست مهمی رو از دست داده بودم!
من جا داره از همه ی شخصیت های تاریخی و علمی و فرهنگی مملکت و بقیه مملکت ها، از پشت همین بلاگر! تشکر کنم که بالاخره راضین! که ما ازشون استفاده کنیم!

ولی راست میگی خدایش! این بررسی از زوایای دیگه، واقعا مفهوم دیگه ای به زندگی می بخشه!!! هر روز یه دید جدید!
من به خودمون و دوستیمون و مکالماتمون افتخار می کنم!
و لازم به ذکره که هر کسی تاب مذاکره و مقابله با نوع ادبیات ما رو نداره!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction