از چهارشنبه تا چهارشنبه
 چهارشنبه ی گدشته تو تاکسی با دوستام بودم، پول و دادم و رفتیم رستوران، موقع حساب کردن پول رستوران دیدم کیف پوله نیست! گم شد. کارت ملی، گواهینامه، کارت بانک، کارت باشگاه، کارت مترو، کلید خونه، 20 تومن پول...از همه مهمتر کیف پوله سوغاتی بود یکشنبه شب خسته بودم، شی نو بی (موبایلمو) زدم به برق که شارژ بشه، چند دقیقه بعد اومدم جا به جاش کنم از دستم افتاد، دیگه شارژرش توش نمیره، یه چیزیش شکست چهارشنبه شب تو اتاق مادر بودم فکرم مشغول بود، پام خورد به تختش، انگشت کوچیکه ورم کرد، صبحش کبود شد، رفتم بیمارستان عکس گرفتم، نشکسته خدا رو شکر اما درد داره خلاصه این که من زنده م شما چطور؟؟؟

نظرات

سارا گفت…
هومم..پاتو چقدر بستی؟؟!؟! از تجهیزات بیمارستان بگو!!!

من خوبم! زنده ام!
و دوباره اومدم به وبلاگ نویسی
ایشالا هر روز اپ کنم مثه قدیم
مثه بچگی مون
بخندیم و شاد باشیم

اپم لاو
سارا گفت…
یادم رفت بگم، همه وبلاگتو ازجاییکه نخونده بودم خوندم
در مورد عشق باهات موافقم...منم نمی دونم جریانش چیه...
ولی نمی تونم مثه اح.ود، هارش بزارشم زیر تیغ جراحی. و له و پهش کنم..
Fiddler گفت…
hehehe, khosh bargashti bache
سارا گفت…
قربونتون برم! احیانا که اح.ود، اینجا رو نمی شناسه که؟!؟!؟
MisS nc گفت…
انگشتت ررو نمیدونستممممممم

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction