خیلی ها نوروز تهرانو دوست دارن من جمله خودم. خیابونهای خلوت، هوای دوست داشتنی، شهر بی سرو صدا، تمیز و...حتی وقتی روزهای کاری شروع میشه همچنان شهر دوست داشتنیه اما خوب امروز صبح که برادره رو رسوندم سر کار (بله من یه همچین خواهری هستم) از راننده ها ترسیدم، وحشتناک خلاف می کردن، متاسفانه علایمی مثل خیابان یک طرفه، ورود ممنوع، حق تقدم و حداکثر سرعت مجاز معنی نداشتند. آقا جان نکنید، جون مادرتون خلاف نکنید، اعصاب آدمو بهم نریزید اول سالی، بذارید از رانندگی لذت ببریم در این روزهای دوست داشتنی، لطفاً.
پ.ن. یه سنت تو خونه گذاشتیم که هیچ خواهشی به مرحله ی انجام نمی رسه مگه اینکه یه لطفاً تهش داشته باشه، از یه لیوان آب بده لطفاً گرفته تا 100 تومن دستی بده لطفاً ، خلاصه شرطی شدیم :)

نظرات

امیر گفت…
نمیشه دروازه های شهر رو برای 6 ماه ببندن؟! من از خونه تا محل کار رو 13 دقیقه ای میام. زمان عادی 2 ساعت الی 2.5 ساعت طول میکشه! لطفن!
Fiddler گفت…
aaali bood in lotfanet :) are movafegham, 6 maah kheili taghazaye manteghiye

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction