هنوز سرما نخوردم خدا رو شکر، مهمه که تا دو هفته دیگه هم سرما نخورم :)نمی گم داستان چیه تا دو هفته بشه :)
خیلی سعی می کنم با اینکه اینجا کم می نویسم چیزی بنویسم که بعداً پشیمون نشم و اون کدهای معروفو دنبال کنم، اما تلاشم به درد عمه م می خوره :) داشتم فکر می کردم چند تا از پست ها رو نشونش بدم دیدم نمیشه :)
یعنی بعضی اوقات که حواسش هست بلده یه کاری کنه که تصمیم بگیری بری جلو و از هیچ چیز نترسی و هیچ مانعی جلوی روت نباشه، اما اکثر مواقع وقتی همه چیز خوب میشه و چیزی بیرون نیست که نگرانش باشم خودمو می بینم که مانع خودم هستم، اگه یاد بگیرم که خودمو هم از سر راه بردارم دیگه همه چیز درست میشه
نمردمو برد پرسپولیس و دیدم! دیگه داشتم نا امید می شدم :)تا من از جلوی تی وی بلند شدم و با بللی رفتیم شام گل ها شروع شد! برای ثبت در تاریخ و یاداوری طلسم معروف

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction