- هزار تا فکر تو سرمه که چون تعدادش زیاده به مرحله ی انجام نمی رسه :).
- بللی بلاگ زده دوباره، لینکش همین بقله/ بغله! (واقعا ً من این لغتو یاد نمی گیرم) به اسم گربه ی وا مانده در جعبه (من این اسمو براش گذاشتم، اسم اصلیش یه چیزه دیگه ست دو نقطه دی) اگه دوست دارید بدونین داستان گربه ه چیه یه سر بهش بزنید، نوشته هاش جالبه.
- بعد از مدت ها کاردینالو دیدم و بهم گفت یه کاری رو پیگیری کنم، نمی دونم چرا نمیشه باهاش حرف زد، نمی فهممش، بدم نمیاد سرشو بکوبم به دیوار همینجوری، شاید ذهن خودم آروم شه.
- نگار هشت روز؟؟؟؟؟ واقعا ً ؟؟؟ این چه وضعیه؟؟؟؟؟؟
- بله اعتراف می کنم اونم با صدای بلند، زندگی در تهران بدون ماشین واقعا ً وحشتناکه، من رسما ً آرایشگاه/ اسپا/ خونه ی بللی/ لوت و پوت و....نمی رم چون یا رفتش خیلی سخته یا برگشت که البته به خاطر ترافیک یا نبود تاکسیه...فقط می رم سر کارو میام، عزا گرفتم شب یلدا چه جوری برم خونه ی خاله؟؟؟ حالا برگشتش با خانواده هستم اما رفتشو چه کنم؟؟؟؟ فکر کنم برم خونه ی انسی اینا چتر بازی با ماشین اونا بریم :) بله این بهترین راهه.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده