- این قدر که این روزها دارم فکر می کنم روزو شبم قاطی شده، چند شبه که کارهام داره تو خواب انجام میشه و من صبح ها با یه حس خوب دارم بیدار می شم، و خوب خیلی خوبه، دیروز که دیگه شاهکار بود، منتظر چند تا ای-میل بودم که تو خواب برام فرستادند و این قدر این حس واقعی بود که صبح تا بیدار شدم رفتم سراغ این- باکسم که خب تو واقعیت خبری نبود اما با این حال حس خوبی بود. :).
- ماه رمضون آرومیه! با این که کم می تونم روزه بگیرم اما دوسش دارم، با این که فکرم خیلی مشغوله و کار زیاده اما می بینم که چه جوری جلو می ره و من سعی می کنم نم نم باهاش جلو برم.
- شاید چند روز برم سفر! این چند وقته برای یه سفر چند روزه له له می زدم حالا یه سفر کاری جور شده، هر چند مدل کاریشو دوست ندارم و قرار نیست سفر آرومی باشه اما باز بهتر از هیچیه!
- ای کاش میشد هر از گاهی آدم سرشو از تنش جدا کنه، بگیره زیر آب سرد و حسابی تمیزش کنه و همه ی فکرهاش خالی بشه بعد تازه و خنک بذاره سر جاش که بتونه درست تصمیم بگیره و مثل من سر یه چند راهی نمونه :) مثل ویندوزه کار کرده شدم به سختی بالا میام و کارهای روزانه رو انجام میدم.
- پازل جدید شروع کردم، پازل پاریس داشتم سیاه و سفید 1000 قطعه و بسیار سخت که یکی از دوستان قدیمی زحمتشو کشید، حالا من یه 1500 تکه ای رنگی که راحت تره رو شروع کردم. دوسش دارم، هر قطعه که درست میره سر جاش کلی احساس پیروزی می کنم :).

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction