ازم پرسید شغل پدرت چیه؟
چرا هر جا که یه جلسه ست یا همایش یا...و مخاطب من مرد غریبه ایه و بعد از حرف های جدی من یا پرزنتیشن من از داستان خوشش میاد و می خواد راجع به من حرف بزنه می پرسه شغل پدرت چیه؟؟؟ شما نظری ندارید؟ من خودم اگه از کسی خوشم بیاد و فکر کنم کارش درسته همیشه فکر می کنم از خانواده ی اصیلی اومده (پدر و مادر با هم نقش داشتن) یا درس هاشو خوب خونده یا خوب مطالعه داشته یا آدم اجتماعیه معاشرت زیاد داشته، اما هیچ وقت به ذهنم نرسیده یا نمیاد که شغل پدر یه نفر چه جوری می تونه رو نحوه ی استدلال و حرف زدنش تاثیر داشته باشه، من متوجه ی کجای قضیه نمی شمو نمی دونم اما فهمیدم که گویا شغل پدر خانواده برای آقایون خیلی مهمه! یکی توضیح بده لطفاً.

نظرات

Ng.A. گفت…
من اعتراف می‌کنم که برای من هم شغل پدر خیلی جالب و حتی شاید مهم شده. شاید چون تجربه‌ام بهم نشون داده شغل پدر تاثیر می‌ذاره روی کل خانواده و سیستم آموزش و تربیت. خب استثنا هم هست ولی... خیلی بده، می‌دونم. مادر یه جوری همیشه خوبه، همیشه فداکاره، به بچه کمک می‌کنه، آموزش می‌ده بچه رو و همیشه نقش مثبت داره.... معمولا البته، می‌شه هم خوب نباشه. ولی تاثیر پدر می‌تونه خیلی عجیب باشه... اینجا مثلا می‌گن پدر نباید بچه رو دعوا کنه چون بچه مادر رو در هر حال دوست داره، حتی اگه دعواش کنه و باش قهر طولانی نمی‌کنه ولی با پدر می‌تونه طولانی قهر کنه و ازش ناراحت بشه و چه و چه. این ربطی به شغل نداشته البته ولی در کل من یه جوری بهم احساس بهتری می‌ده وقتی شغل پدر کسی که به نظرم خوبه، یه چیز خوبی باشه. احساس امنیت بیشتری دارم. به نظرم می‌رسه عقده عجیب غریبی نداره یا یه دفعه یه رفتار عجیبی ازش سر نمی‌زنه، گرچه همه انسان ها برای خودشون عقده‌هایی دارن رفتارهار عجیبی هم ولی... تونستم دلیلم رو واضح بگم؟
و باز هم می‌گم که شرمنده‌ام از این طرز فکر ولی... تجربه‌های بدی داشتم
Ng.A. گفت…
حالا بگو ببینم بابات چه کاره است؟! :)))))))

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction