مادر یه فرشته ست. خب احتمالاً همه ی بچه ها یه عالمه حرف های خوب و خاطرات دوست داشتنی دارن که راجع به مادرهاشون بزنن. منم رابطه ی خاص خودمو با مادر دارم، اون قدر بهش نزدیک هستم که بخوام از کارهای روزمره براش بگم تا حدی که حوصله ش سر بره یا حالش از حرف های من بهم بخوره (از بچگی بعد از اومدن به خونه همیشه مشغول تعریف خاطرات بودم براش)، اون قدر بهش وابسته هستم که روزهای پر استرس اگه دوروبرم نباشه دووم نیارم و اون قدر بهش ایمان دارم که قبل از هر کاری مهمی بخوام که برام دعا کنه و تصمیماتمو بهش بگم. خب همیشه هم گل و بلبل نیستیم با هم، به اندازه ی کافی دعوا و اختلاف عقیده هم داشتیم اما همیشه تو خلوت خودم می دونستم که یه "فرشته" ست.
چند روزه دارم فکر می کنم به این رابطمون و همش تهش به این سوال می رسم که آیا منم همون دختری که می خواد هستم؟؟؟ همیشه بچه ها زبونشون دراز بوده در طول تاریخ که خب ما که پدر مادر خودمونو انتخاب نکردیم اما نمی تونم این روزا به این فکر نکنم که با این همه پیشرفت تکنولوژی و فرزندسالاری و این هرج و مرج تربیت بچه و غیره آیا واقعاً من همون بچه ای که مادره می خواد هستم یا نه؟ اشتباه نکنید نمی خوام فردیت خودم/ شخصیت خودمو به خاطر مادر زیر سوال ببرم، نه! حرف من اینه که هر کس از بچه اش یه تصویری تو ذهنشه که می تونه با خود واقعی بچه ه فرق داشته باشه حالا که من به قسمت آروم داستان رسیدم و از آب و گل در اومدم دوست دارم بدونم اون تصورش از فرزند دخترش چیه، اصلاً دارم به یه طرح یه هفته ای فکر میکنم که من بشم دختر ایده آلش، هر چی خواست انجام بدم.
از 5/6 سالگی که سلیقه ی خودمو تو لباس پوشیدن داشتم، شاید ...شاید که نه حتما ً این فرشته ی من خیلی دختر ورژن دخترونه دوست داره، شاید دوست داشته باشه من تو خونه دخترونه تر لباس بپوشم دخترونه تر رفتار کنم، اصلاً تو ذهنش باشه با دخترش آشپزی کنه، با هم برن خرید روزانه، شاید دوست داشته باشه شب ها موهای منو ببافه یا به جای اینکه به تماشای بحث های فوتبالی خونه بشینه بخواد با من برنامه آشپزی ببینه و یه کم به من رموز خانه داری یاد بده....نمی دونم خودم دوست دارم زودتر بفهمم دخترش تو ذهنش چی جوریه و من یه هفته اون دختره باشم بعد دوباره برگردم به دوران خوب خودم که "مامان دعا کن این کلاس امروز خوب باشه، مامان امروز تو جلسه فلان چیزو گفتم، مامان من دیرم شده می تونی اینو اتو کنی.....".
"فرشته" روزت مبارک.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction