یکی نیست به من بگه خب فیدلر خر اول چک کن بعد حرف بزن، یعنی امروز تو جلسه به خودم ....دم در حد بنز، اعتبار چندین و چند ساله رفت رو هوا. اصلاً تقصیره "اونه" من که داشتم زندگیمو می کردم اگه بهم نگفته بود فکر کنم افسردگی شدید داری من این هفته هی ذهنم درگیره خودم نبود که ببینم افسردگی دارم یا نه بعد هی بخوام به زور حال خودمو خوب کنم بعد اینطوری ب...رینم به خودم. از این مدل ها بود که آدم بهتره بمیره تا یه غریبه اینطوری بهش تذکر نده، این دومی بود تو این هفته، بعدیشو خدا بخیر کنه (آمین). هی می گم من باید بستری بشم کسی گوش نمیده :).
پ.ن. یعنی ها! ببین فال امروزم چی بوده؟؟؟؟؟؟؟ بعد من نصفه شب باید بفهمم که امروز نباید حرف می زدم؟؟؟ :)

Overview

Listen to the conservative investor deep inside yourself -- and don't get involved with anything you're not totally sure of. This is something to consider for any transaction, whether your money or your heart is concerned. Things that look bright and cheerful right now could be hiding some dark, scary secrets. In fact, the happier someone or something appears to be, the more negative or dastardly it truly is. This cautious period should last through the week.

نظرات

Ng.A. گفت…
نتیجه: فال خود را قبل از شروع روز بخوانید
:)) بعد هم دختر، اعتبار چندین ساله با یه حرف اشتباه، هرچقدر هم اشتباه زیر سوال نمی‌ره! همه آدمیم، همه می‌فهمن گاهی پیش می‌اد... خودت رو بذار جای شنونده، فکر می‌کنی گاهی برای هر کسی پیش می‌اد دیگه. خودخوری نکن حالا :*

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction