خب می دونی کلاً تصمیم گیری کار سختیه، در زمینه ی تصمیمات سرنوشت ساز یا به ظاهر سرنوشت ساز منظورمه؛ اونم وقتی که فقط یه دلیل برای بررسی نداشته باشی، فقط خودت مطرح نباشی و علاوه بر یه لشگر آدم های دوست داشتنی که هر تصمیمی که بگیری دوستت داشته باشن یه نفر اون گوشه ی زندگیت وایساده باشه و خلاف جریان اون لشگر حتی فکر کردن بهش یادت بندازه که خودتو ارزون نفروش و اون روحیه ی مزخرف ایده آل گرایی تو بیاره بالا. این عوامل خارجی نمی ذارن فکر کنم، نمی ذارن بتونم خودمو پیدا کنمو چون این مشکلات از ازل وجود داشته دیگه تصمیمات ساده تر رو هم نمی تونم بگیرم، ذهنم فرسوده شده.
یه زمانی یه توجیهاتی برای تصمیم های گرفته و نگرفته ی خودم داشتم اما دیگه این روزا توجیهی هم برام باقی نمونده، قبلاً تو جهل خودم مطمئن تر قدم برداشتم اما الان همون تجربه ها به علاوه ی شکست ها، خود شناسی ها و ترس ها نمی ذاره قدمی بردارم :)
از هفته ی پیش دو تا تلفن مهم داشتم، باید زنگ می زدم مذاکره می کردم /می پرسیدم/تحقیق می کردم/ تصمیم می گرفتم اما خوشبختانه در طول روزهای کاری هفته مریض بودم (سرماخوردگی مزخرف) حالا کارا به تعویق افتاده و من استرس زمان از دست رفته رو گرفتم، خب روانیم می دونم :) استرس سایه ی اون ادمی که اون گوشه وایساده که از ترسم هم (چون حدس می زنم چی میگه) نمی رم سراغش اومده رو داستان( حتی ممکنه کمک هم بکنه اما من حوصله ی ریسکشو ندارم).
تصمیم گرفتن کار سختیه از صبح تا حالا به خودم دارم می گم تا یکشنبه که بچه ها رو باید ببینی بهش فکر نکن اما نشده و من همینطوری بدون این که برای کلاس فردا ساعت 8 صبح آماده باشم دارم وبلاگ می نویسم و تو ذهنم فکر می کنم بعدش فیلم ببینم صبح زود بیدار شم کارهای کلاسو انجام بدم :).
سخته آدم برای خودش تصمیم بگیره اما حداقل من یکی به راحتی می تونم در شرایط مشابه برای آدمی که مثل خودم با دلیل های یکسان تو گل مونده باشه راه حل بدم اما دریغ از یه ذره توانایی که بتونم به خودم کمک کنم، به همین دلیل در یک حلقه ی سه نفری تصمیم گرفتیم که روز یکشنبه برای همدیگه تصمیم بگیریم شاید که فرجی بشه (دعا کنید) :).
پ.ن. دارم دنبال کار می گردم واقعا ً چه کار سختیه! (البته باحال هم هست سر فرصت از خاطره های خوبش میام می گم) به همه ی کسانی که این مسیرو پشت سر گذاشتن صمیمانه تبریک می گم و عاجزانه می خوام که دعای خیرشونو بدرقه ی راه حلقه ی سه نفری ما بکنند.

نظرات

Ng.A. گفت…
آه تصمیم‌گیری، تصمیم‌گیری
آه یک روحیه ایده‌ال گرا... آه
موفق باشی دوستم! ترکیب خیلی سختیه این دو
ولی آخرش خوب می‌شه... من می‌دونم
:*

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction