خب من آخر نفهمیدم چی شد که اینا گفتن خانم ها نمی تونن برای تماشای فوتبال به سینما برن؟؟!!! یعنی از تابستان تا حالا شرع اسلام چه فرقی کرده که برای جام جهانی میشد خانم ها تماشاچی باشن بعد برای بازی های آسیایی نمیشه؟ یا اینکه چون پرده ی سینما بزرگه همون حکم دیدن بازی زنده رو داره پس کلاً خانم ها نباید تماشاچی باشن؟؟؟ لپ کلام اینکه خیلی مسخره اند!! در نتیجه ی این داستان من و برادره هم شنبه مجبور شدیم بریم محفل فساد و با یه سری از همکارها و منزل هاشون دسته جمعی در تلویزیون با اینچ بالا و امکانات سینمای خانوادگی فوتبال ببینیم، به خاطر حکم دوستان مجبور شدیم تو مهمونی قاطی شرکت کنیم که خانم ها حجاب نداشتن و فوتبال می دیدند!!! اگه اینا سینما رفتن و ممنوع نمی کردند هر کی با ناموس خودش به اضافه ی یک عدد روسری فوتبال می دید نه در جمع مختلط با پتانسیل نوشیدنی و سیگار و .... (خدا رو شکر جمع ما خیلی مثبت بودند، دون وری!!)
خب به دلیل نمی دونم چی دوباره دارم می رم بادی کامبت :) هنوز مربی های فوق العاده ای داره و این قدر خوبه که من امیدوارم هر ماه پول داشته باشم که برم، جلسات اول هیمشه سخته، مثل همه ی تازه کارها وسط کلاس می برم، به هن هن می افتم و یادم میره نفس بکشم، بعد جدیداً فهمیدم این صداهایی که رزمی کارها از خودشون در میارن طبیعیه، مجبور میشی نفستو با شدت بدی بیرون، یعنی دیگه یه جاهایی دست بروس لی مرحوم رو از پشت می بندم از بس جیغ در ولتاژهای مختلف می کشم....خلاصه از من گفتن بود بیایید امتحان کنید. کلاً ترکیب کلاس یوگا و کلاس بادی کامبت شدید پیشنهاد می شود، باشد که رستگار گردید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction