خب چه کاریه پست غم انگیز نوشتن!!! بهتره جوانان مملکت به جای ناراحتی/ خودخوری/ نگرانی/ اعصاب خوردی و...بلند شن با دختر خاله شون برن استخر، هی شنا کنند، هی شنا کنند بعد غذای خوشمزه بخورند و بخوابند و موبایلشونو سایلنت کنند و نشنوند که دوستاشون زنگ زدند و بعد فحش بخورند اما چشم هاشون از روزهای قبل بیشتر بخنده. شاید بهتر باشه جوانان مملکت غمشون تو دلشون باشه، دوباره "ابله" بخونند و با شاهزاده میشکین غمشونو تقسیم کنند. اصلاً این قدر که جوانان مملکت دلشون حرکت و تغییر می خواد یهو دیدی زدن از مملکت رفتنا! گفته باشم!
در همین راستای حرکت و تغییر دوباره Body Combat ثبت نام کردم، شاید کار به خروج از مملکت نکشه و همین جا موندگار بشم ;)
نگار تو این پست آخرش اسامی فیلم هایی رو خواسته که به آدم انگیزه بدند، چه کار سختی! واقعاً دو سه تا جواب بیشتر براش نداشتم، از بس که فیلم های خوب زندگیم یا وحشتناک کمدی اند یا غمگین، یا تفکر برانگیز یا...فیلم شاد انگیزه دار تو ذهنم نمیاد! خودش میگه
beautiful mind خب راس میگه، اما با اینکه دوسش دارم این فیلم به ذهنم نمی اومد! چرا خب؟؟ فیلم خوبو فیلم شاد نمی دونم؟ یا یادم میره فیلم های شادو؟ یا که چی؟ برم بستری شم؟؟... نه بهتر اینه که آخر داستان که شاهزاده رو دوباره می فرستند سوییس منم باهاش برم، هم بستری شدم هم رفتم خارج از مملکت هم پیش اون شادم!

نظرات

Ng.A. گفت…
ببین! خودت در خود تضاد داری! لااقل دو تا پست می کردی این مطلب رو :)))
اول گفتی چه کاریه غم انگیز نوشتن و اینها، بعد آخرش زدی تو کار غم! یعنی کارهای شاد رو تبلیغ می کنی بعد ولی فیلم شاد نمی بینی؟! آخه این تضاد نیست؟ بعد آخه چرا جوون ممکت؟! :))))
Fiddler گفت…
:))))) خب دارم سعی می کنم بهتر باشم دیگه، بعدم اینکه خب پستت تفکر برانگیز بود که هر چی فکر کردم دیدم فیلم های قشنگ همیشه فیلم های خوش حال نبودند برام! هر چی هم سعی کردم فیلم ایرانی مدل لیست تو پیدا کنمچیزی به ذهنم نرسیده! شاید مملکتی با فیلم شاد انگیزه دار مشکل داریم!!! بعد هم عاشق اینم که دوست داری همه هی پست های جدا داشته باشند (همه= خودم و انسی)
پورپدر گفت…
خب! وقتی بحث فیلم میاد وسط منم میام وسط!
عزیز من " رستگاری از شائوشنگ" فیلم به این باحالی! و پر امیدی!
" volver" که با تلفظ صحیح میشه :" بولبر"
اینا دست به نقد بود . باید فکر کنم باز هم به لیست اضافه کنم
Fiddler گفت…
haan? nadidam fekr konam in filmaro! are baba biaid begid, in negar nemige adam karo zendegi dareh, hey miad zehne adamo maghshoosh mikone :D

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction