هفته ی پیش اکثراً صبح ها با برادره صبحانه خوردم به همین خاطر تمام مدت همدیگرو از اتفاق های جدید و برنامه ها آپ دیت می کردیم و منم اون وسط ها بهش گیر می دادم و یه کم خواهر بزرگتر بازی در می آوردم. اون از حرکاتی که تو باشگاه انجام میداد می گفت (بچه ام جدی داره میره باشگاه اخیراً) که "نشر خم اینطوریه و جلو پا ماشین یعنی این و جلو بازو سیم کش برای فلان چیز خوبه" و منم غر میزدم که برای چی تو باشگاه ها میگن پروتئین بخورید و ول کن این حرف ها رو، یا اینکه این حرکت یوگا هم همین کارو می کنه و...حرف های اون که تموم میشد یا وسط حرف هاش منم از کارها می گفتم و فکر ها و اندیشه های جدیدم مثل اینکه چقدر خوبه که یه کم که هوا سرد شد شوفاژ حمام رو زود روشن کردیم و من عاشق حماممون شدم این روزا و خب برادره هم بسیار تایید کرد و جفتمون خوشحال شدیم از این قضیه. شما چی حمامتونو تو زمستون دوست ندارید؟؟؟ من عملاً می تونم تو حمام زندگی کنم، صبح ها که به خاطر حمام گرم از خواب بیدار میشم و اصلاً نمی ذارم مادر حتی در روزها ی گرم دست به شوفاژ بزنه، یعنی صبح ها بدون حمام شوفاژ دار نمیشه بیدار شد، بنظرم این روزا حتی بیشتر مسواک می زنم، همین طوری بیشتر تو حمام هستم، آرایش و پاک کردن آرایش هم تو حمامه، ولم کنن اونجا کتاب هم می خونم یا کامبیزو می برم کارامو انجام بدم. یادمه بچگی ها که آگاتا کریستی می خوندم تو مقدمه ی یکی از کتاب هاش می گفت که ایشون در حمام داستان نویسی می کردن، الان کاملاً درکش می کنم و احتمالاً اون هم حمام شوفاژ دار دوست داشته.
پ.ن. من واقعاً سعی می کنم در مصرف انرژی صرفه جویی کنم، ما الان دو ساله که شومینه روشن نمی کنیم و شوفاژ در مواقع ضروری روشن می کنیم اما از این شوفاژ حمام نمی تونم بگذرم شرمنده.

نظرات

امیرحسین گفت…
من زمستونا از حماممون متنفر میشم دقیقا" به همین دلیل! انقدر گرم میشه و انقدر هیچکی برا من تره هم خورد نمیکنه که بابجان خاموش کنین گرمه که من دلزده میشم! ترجیح میدم برم حموم عمومی!!!!!
Fiddler گفت…
:)))) مامان منم دوس نداره...درکت می کنم اما باور کن با خاموش نکردنش داری ثواب می کنی D:
‏ناشناس گفت…
:((
man az bachegi az in adamayi ke zendegishun decipline dare mirtarsam

yejuri misham

:(
Fiddler گفت…
@nashenas:deciplinesh koja bud?? ba'd in ke to kodum nashenasi?? mishnasamet?
‏من گفت…
ههه:دی من اومدم سرگوش اب بدم... چرا اینقدر ناشناس زیاد شده این ورا :دی
ملت معرفی نمی کنن خودشونو :دی

در هر صورت شوفاژ عشقه :دی
Fiddler گفت…
salaam belli jan, mibini toro khoda :D albate ma paziraye mehmanane jadid ham hastim

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction