- گاهی اوقات فکر می کنم از نظر احساسی مثل دختر بچه های 17 ساله می مونم شایدم 14 ساله، هیجان زده میشم یا سریع سرخ می شم و معلوم میشه چقدر خجالتی هستم، هی روزگار!
- طبق سنت حسنه، آذر ماه امسال هم محک جشن جوانان داوطلب رو برگزار کرد، سالی یه بار مهمان محک هستیم و ازمون پذیرایی میشه، دوستان قدیمی رو می بینیم و کلی خوش می گذره، خواهش می کنم شایعه پراکنی نکنید که واااای ما پول می دیم برای بچه ها به شما شام میدن، اصلاً نگران نباشید از همه ورودیه گرفتند به میزان کافی :) من هر بار سعی می کنم یه مهمون با خودم ببرم که با محک آشنا بشه و به اندازه ی من بهش خوش بگذره، امسال با برادره رفتیم. جاتون خالی برنامه ی موسیقی ش فوق العاده بود، با یه گروه جدید آشنا شدیم به اسم "بمرانی" یعنی خل و چل و بامزه به معنی حقیقی، سبک بلوز و کانتری کار می کنن با کلام فارسی، طنز غریبی هم تو کارشون بود، گویا آلبومشون در راهه، خلاصه جایی اسمشونو شنیدید به راحتی ازش نگذرید، بعد از اجرای "بمرانی" انتظار برنامه ی خوب دیگه نداشتم که دیدیم به به "یاس" رپر عزیز اومدن برنامه اجرا کردند، خیلی خوب بود، بیشتر از این خوشحال بودم که برادره که خودش عشق رپه همراهم بود. واقعاً اگه با هر کس دیگه اجرای "یاس" رو میدیدم این اندازه خوش نمی گذشت و اگه برادره اجراشو نمی دید کلی دلم می سوخت براش، لپ کلام جاتون خالی بود، کسی قلک محک یا اطلاعات در مورد عضویت نمی خواد؟؟؟؟ ;)

نظرات

Fiddler گفت…
کاری نداره، زنگ می زنی به شماره ی 23540 با بخش قلک صحبت می کنی، مشخصات کامل خودت و آدرسو میدی بهشون برات قلکومجانی می فرستن، تو ساعت اداری بهشون زنگ بزن، اگه باز سختت بود من می گیرم برات می فرستم
امیرحسین گفت…
ممنون. نه الان خودم زنگ میزنم. بعد خودشون برا جمع آوریش میان؟ البته خوب الان زنگ میزنم میپرسم!
‏پورپدر گفت…
سلام علیکم!!!
میگفتی بحث بخور بخور داره من زودتر از اینا اطلاعات راجع به عضویت میخواستم

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction