بعد از حدود هزار سال اومدم کافی نت، اونم همون کافی نت قدیمی که هزار تا خاطره ازش دارم و هفته ی پیش برای دوستهام داشتم مرور خاطرات میکردم. الان پشت یه میز جدید نشستم، اون وقتها اینجا چیزی نبود، به جز میز جدید تقریباً تغییرات خاصی نداشته، هنوزم برام جای هیجان انگیزیه، یاد روزهای بدون امکانت بخیر. خواستم از فرصت استفاده کرده باشم و دوباره از اینجا پست بذارم.
خب عروسی هم تموم شد، بوی یه سفر کاری دیگه داره میاد اما من کلاً از چند وقت پیش تو این فاز بودم که بعد از عروسی همه چیز آروم بشه و کلاً هیجان بسه و یه ذره روتین آدمو نمی کشه، به همین خاطر فعلاً هیجان زده نیستم، کلاً ساکتم این روزا، بیشتر دوست دارم invisible باشم، کسی به کارم کاری نداشته باشه، ترجیحاً باهام خرف نزنن، ای کاش میشد هر وقت دوست داشتم برم یه جایی یه هفته گم و گور بشم بعد سر حال برگردم با همه socialize کنم. خلاصه الان آدم اجتماعی نیستم، الان رفتم تو فاز sleepو receiver بودن....خدا خودش بخیر کنه ایشالا.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction