مسافرت و مهمونی! هیچ چیزی نیست که مثل این دو تا بتونه روح به زندگی من بده :) وقتی می خوام مسافرت برم مقدماتش منو زنده می کنه، کلی خرید قبل از مسافرت میکنم! ، کلی چیزهای جدید یاد میگیرم و راجع به مقصد کلی تحقیق می کنم بعد می رم سفر :) وقتی مهمونی مهم باشه مثل مراسم عروسی آدم های نزدیک دوباره من به تکاپو می افتم؛ خرید/ آدم های جدید، خرید/ تجربه های جدید، خرید....کلاً فکر کنم هر چیز اساسی که تو زندگیم دارم به خاطر این خریدهای قبل از مهمونی یا مسافرته. اگه به خودم باشه و سفر و مهمونی در کار نباشه کلاً با بدبختی می رم خرید به زور از کارهای روزانه کنده می شم و یه تکونی به خودم می دم.
حالا جفتش قراره اتفاق بیفته: دو تا سفر و عروسی دختر خاله ( ایشالا بی حرف پیش چشم حسود کور گوش شیطون کر) تنها مشکل اینه که زمان کم دارم و پول :) اما خدا روشکر برای آمادگی سفر و مهمونی زندگیم زیر رو رو شده.

نظرات

Ng.A. گفت…
به به برای اتفاقات خوب.... سغر کجا می ری؟ نمیشه بیایی این طرف ها؟! :) :)
Fiddler گفت…
elaahi :) safarha dakhele irane :) shomal o yazd
Unknown گفت…
in hame pool dari... IN HAMEEEEEEEEEE
10 saal pool gerefti hey gofti pool nadaram hamaro jam kardi!!!! e e e e
bebina

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction