این یک پست خشن است، آقایونی که ناراحت می شن نخونن، در ضمن حق مخالفت در این وبلاگ هم ندارید، وبلاگ خودمه دلم می خواد این دفعه مستبد و غیر منطقی باشم D:
از دست شما آقایون عصبانیم به شدت، از دست خودخواهی تون موقع رانندگی، تو صف بنزین، یا کلاً تو هر صف دیگه وقتی پشت سر خانم ها هستید. از دست بی ادبی تون. عصبانیم از دستتون که دوبار در دو هفته ی گذشته تو صف پمپ بنزین روزمو خراب کردید و اعصابمو بهم ریختید اونم وقتی که دو نفر دیگه حداقل جلوتر از شما بودند و من داشتم از نوبت خودم استفاده می کردم و اصلاً هم طولش نمی دادم و منتظر اون آقای پمپ بنزینی بودم که کارت و بهم بده چون خودم کارت نداشتم. بعد هم مگه شماها مسئول پمپ بنزینید؟ یارو اونجا وایساده دیگه اگه ببینه من طولش می دم خودش یه چیزه میگه دیگه، خیلی ناراحتید برید برای خودتون پمپ بنزین بزنید خانم ها رو توش راه ندید. از دستتون عصبانیم که عصبانیتتون میارید با خودتون پشت فرمون و بی اعصاب میشید با غریبه ها مخصوصاً خانم ها، هیچ توجیهی رو هم قبول ندارم منم مثل شماها تو صف می مونم منم مشکلات کاری دارم منم قرض دارم منم طلبکارم و نمی دونم پولمو کی می دن منم گرممه، منم خسته ام؛ اما به خودم اجازه نمی دم وقتی کسی نوبتشه برای کاری اظهار نظر کنم، نظر بدم و تو کارش دخالت کنم از ته صف داد بزنم برای خودم. ازتون نخواستم با خانم ها مثل قرن شانزدهم برخورد کنید دستمونو ببوسید و خودتون و جنلمن نشون بدید و خم شید کمکمون کنید که سوار اسب بشیم که با کمک دولت خدمتگزار و بعد از کارتی شدن بنزین که دیگه بنزینم خودمون داریم می زنیم (اصلاً معلوم نیست برامون بنزین می زدید چون مثلاً قضیه احترام به خانم ها بود یا فکر می کردید بلد نیستیم؟)، که تو این دوره فقط برای ماشن های بالای 60 میلیونه که بنزین می زنن و میشه راننده تو ماشین بشینه، نه این چیز ها رو نخواستیم فقط خواستیم یه شهروند به حساب بیاییم حقوق شهروندیمون رعایت شه، نوبت، حقمون به حساب بیاد. یاد بگیرید وسط کار آدم نپرید به خدا نظرات شما برامون جالب نیست، حتی وقتی دارید مثلاً کمک می کنید که من بهتر از امکانات دستگاه ای.تی .ام استفاده کنم، مگه من کمک خواستم ازتون؟؟؟ چرا دخالت می کنید؟ چرا اصلاً نگاه می کنید که من دارم چی کار میکنم؟؟؟ ...اعصاب ندارم از دستتون اه.
نیایید بگید چرا جمع بستی و شاکی بازی در بیارید که الان بنظر من شما آقایون محترم که از این کار بدا هم نمی کنید مقصرید که به هم جنس های بی ادبتون تذکر نمیدید و شاهد این حرکات سخیفشون هستید، اگه این دفعه شما آقایون محترم کاری نکنید خودم "سطح شهر" و پمپ بنزیناشو آتیش می زنم.
در ضمن نیایید بگید که اصلاً مسئله جنسیتی نیست و مردها با مرد ها هم دعوا می کنند و چه بسا خانم هایی که روی آقایونو سفید می کنن گاهی، که خب میگم آره راس میگین اما شدید معتقدم در پشت هر دعوایی در "سطح جامعه" یک مرد خوابیده که حالا خودش یا یه طرف بحث و جدله یا دلیلشه. حتی شما آقایون محترم که صبورانه تو صف با خانم ها زندگی مسالمت آمیز دارید هم دیده شدید که تو ذهنتون قضاوت کردید، خودم تو چشم هاتون دیدم که اگه هم صبور بودید باز خوشحال نشدید که اون خانمه جلوتره، اصلاً تو ناخودآگاه جمعیتون هنوز رانندگی و حضور خانمها در صف هایی به غیر از میوه و سبزی و امثالهم یه کار مردونه ست و دخالت در حریمتون، بس کنید این کارها رو و سعی کنید متنبه بشید، البته خودتون که از دست رفتید حداقل سعی کنید پسرهاتون مثل خودتون نشن. وااای که چقدر من هنوز عصبیم فکر کنم باید از روش نگار استفاده کنم و زود پست بعدی و بنویسم که این پست عصبی رو نببینم چون بعدش حتماً پشیمون می شم که عصبی بودم. واقعاً باید یکی 20 بار از رو من رد شه که عصبیم کنه ببینید شماها چه کردید دیگه که الان اینه حال و روزم و اینکه برم یه "سلام بر خورشید" و "شاواسانا" یی چیزی بزنم که اعصابم برگرده سرجاش.

نظرات

MisS nc گفت…
البته همه اين حرفا به همه آقاها منهاي همسر جان من. الان نگار مياد ميگه اووووووغ :)))
ولي شديدا باهات موافقم و تمامي اين رفتارهاي زشت و بد و نفرت انگيز مردا مربوط ميشه به حسادتشون به خانوما كه سعي دارن با اين كارهاشون حرص خانوما رو در بيارن.
يه سري چيزا عزيزم مربوط به خلقت مرداس و نميشه كاريش كرد. بخصوص عقل و شعور و فهم و ....
توي زمينه رانندگي مردا همه تلاششون رو ميكنن كه ثابت كنن از خانوما بهترن و به خاطر همين هيج جا حتي صف پمب بنزين تحمل اينكه يه خانومي تو صف ازشون جلوتر باشه رو ندارن.
Fiddler گفت…
قربونت برم انسی جون که درک میکنی، راس میگی خواهر حرفاتو قبول دارم، البته الان همسر تو هم جز آقایون محترمیه که ساکت میشینه، شرمنده! با اینکه به ایشون خیلی ارادت دارم به خاطر ماهیت این پست نمی تونم استثنایی قائل بشم
امیرحسین گفت…
دیدید تقصیر خودتونه! من اومدم هیچی نگم و سلامی عرض کنم و برم تا شما اعصابت بیاد سر جاش! بعد آدم کامنت انسی رو میخونه خوب حرصش میگیره! اولن که اوغ! بعدم خوب مردا راس میگن! اصن حقتونه! اصن منم الان عصبانیم!
Fiddler گفت…
امیییییییر؟؟؟؟ حقمونه؟؟؟ دلت میاد اصلاً اینو بگی؟ من انتظار داشتم تو مدافع ما باشی خب
‏امیر گفت…
من اومدم مدافع باشم و دفاع کنم و آرومت کنم. ولی کامنت انسی رو یه بار دیگه بخون !
Fiddler گفت…
به کامنت انسی کاری نداشته باش خب....بیا از پست من دفاع کن....انسی هم خواسته ناراحتی هاشو بریزه بیرون خب :) بارک الله! بیا نشون بده از آقایون بدا دفاع نمی کنی
MisS nc گفت…
خوب كردم اصلا.
تا بهتون حقايق رو ميگيم چه بهتون بر ميخوره ؟؟؟؟؟
حسود كه نيستين .... هستين.
بعدم آدم بايد از يه چيزي كم داشته باشه كه بخواد حسادتش رو اينطوري آروم كنه ديگه.
كدوم مردي رو ديدي كه به خصوص توي رانندگي قبول كه كه از بعضي خانوما كمتره ؟؟؟؟؟
چطور خودتون رو ميكشين و شادي ميكنين كه شهادت مردا دو برار خانوماس چون عقلشون بيشتره و فلان و بهمان كه آخرش ما نفهميديم شما مردا كه اينقدر عاقلين ماشالاه كجاي دنيا رو گرفتين . اما تا يكي مياد بهتون ميگه در بعضي موارد كمترين به تيريج قباتون ( درست نوشتم ؟؟ ) بر ميخوره ؟؟؟؟؟؟
حقيقت تلخه آقاي امير. اصلا خوشحالم كه حرصت گرفت .

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده