آخی! دیدید جام جهانی تموم شد؟ دیدید بچه هام سوم شدن؟؟؟ جاتون خالی آلمان-اسپانیا سینما بودیم، خودتون درک کنید که چقدر فضا عالی بوده و خوش گذشته و من چه حالی بودم دیگه، فقط وحشتناک ناراحت بودم سر باخت آلمان، دوست دارم سر فرصت بگم از سینما، دوست دارم از اعتصاب بازار بگم، از عکس العمل مثبت منفی آدم ها، دوست دارم از تولد :) بگم، اما خسته ام، شلوغم، عصبی ام، آماده ی دعوام، از برنامه هام عقبم، وحشی ام الان، فکر کنم ناخن هامو کوتاه کنم که نرم مانیکور، اصلاً آرایشگاه/ اسپا تعطیل :) می رم موهامو مشکی می کنم، دلم سینما و مهمونی و رستوران دسته جمعی می خواد + پیاده روی شب در توچال، امروز که سه شنبه بود رفتیم موسیقی بازی و بعد من یه کم راه رفتم، پس چرا خوب نشدم؟ برم دوش بگیرم شاید این حال مزخرفم تغییر کنه...ای کاش سر شما هم شلوغ باشه همه با هم مجبور باشیم کار کنیم (می دونم خودخواهیه اما اگر هم کار ندارید بیایید بگید خیلی سرتون شلوغه)، من که مثل سگ کار دارم شما رو نمی دونم. :)

نظرات

‏بللی گفت…
من مثه سگم!
خوبه؟ الان خوشحال شدی؟

من بللی، یک سگ حنایی هستم.

و مثه سگ کار دارم...و مثه سگ مخم توش پره و مثه سگ گشنمه و مثه سگ زخم خورده، احتیاج به بوس و بقل دارم!
ملتی من رو یاری کنید!!!
MisS nc گفت…
اووووووووووه منم خيلي كار دارم اما نه مثل سگ . منو قاطي خودتون نكنين.
‏بللی گفت…
ها من الان یک سگ لگد خورده هستم!
انسی از کنار ما رد شد و یه لگد به من زد!

: دی
‏بللی گفت…
من الان یک سگ معتاد هستم
کسی به من توجه نکرد و محبت نکرد...رفتم معتاد شدم!
Fiddler گفت…
LOOOOL, che zood! ye kam mohlat bede khob bad boro motaad sho :) man behet tavajoh mikonam be aghushe jame'e bargard plzzz

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده