- چقدر خوب كه شنبه تعطيله، امروز فهميدم چقدر به اين تعطيليه احتياج دارم كه يه كم به كارهاي خودم برسم قبل از تولد بازي :) (روش غير مستقيمو كه مستحضريد؟) البته شنبه عصري با انسي قراره بريم كنسرتي كه فقط براي خانم هاست، ابالفضل! چي بپوشم؟ چه جوري برم؟؟؟ لابد همه مي خوان مدل خودكشي بيان، من با جين برم؟؟؟ ....داشتم تعطيلي و مي گفتم هفته ي قبل كه شنبه تعطيل بود سيم كارتم سوخت اميدوارم اين چند روز تعطيلي ديگه تكنولو‍‍ژي زندگيم بهم نخوره، ‌اون هفته سيم كارته تركيده بود، اي دي اس ال و شارژ نكرده بودم، با كارت اي تي ام هم نمي شد پرداخت آن لاين كرد، نابودي بودم براي خودم.‌ كلاً‌ تو چند روز تعطيلي پشت سر هم به اين جور مشكلات عادت دارم سابقه داشته قبلاً. دوستام زنگ مي زنن پيدام نمي كنن در نتيجه برنامه هاي خوب و از دست ميدم، بعضي ها فكر مي كنن مسافرتم بي خيالم ميشن و قس عليهذا...خدايا اين دو روز و با آرامش و بدون تلفات طي كنيم ايشالا.

چند روز پيش بعضي از دوستان مي گفتن كه وقتي اسم يوگا مياد ياد پيرها وحامله ها مي افتن، ‌خوب من نه پيرم نه حامله اما عاشق يوگا هستم، بايد يكشنبه دوشنبه منو موقع تمرين ميديد اولاً كه اين قدر حركات قدرتي يا سريع بود كه به نفس نفس افتاده بودم شديد ثانياً‌ اين مربي يكشنبه اي لامصب يه جوري حركات و از خوابيده به ايستاده برد و6/5 تا سلام بر خورشيد پشت سر هم ازمون گرفت كه به قول خودش حسابي اون انرژي ته نشين شده ها هم خورد و ما سر حال شديم، دوشنبه هم اون يكي مربي و رو راضي كردم كه چند جلسه بياد بياد خونمون يوگا كينم،‌ اين دختر ماهه رسماً، ما كه عاشقشيم بدجور :) نياييد بگيد مرفه بي درد و اين حرفها، واقعاً به اين تمرين بيشتر احتياج دارم، فكر مي كنم الان كه داغ يوگا هستم بهتر يه چيزهايي ديگه برام حل شه بره چون ديگه بعداً ‌فايده اي نداره، تركيب كردن حركات خيلي مهمه و از اون مهم تر تو خونه تمرين كردنه. مربيمون قراره كمك كنه من عضلاتم قوي تر بشه و بتونم تو خونه راحت تر تمرين كنم، درسته كه خوبي يوگا اينه كه هر كسي با هر توانايي مي تونه انجامش بده اما اين ضعيف بودن عضلات داره اذيت ميكنه. به بللي گفتم بياد خونمون يوگا كه كلي بخنديم كه نيومد، همش فكر مي كنم بايد به بعضي از دوستهاي طرفدار يوگا مي گفتم جريان اين كلاس و اما يادم نمياد كي، ‌اميدوارم يا خودش پيدا شه يا كسي نياز نداشته باشه. در ضمن مربيمون گياه خواره فكر كنم دارم تحت تاثيرش قرار مي گيرم يهو ديدي منم گياهخوار شدم رفت :)

نظرات

arezoo hamed گفت…
منم الان فوتبال زدم جات خالی
arezoo hamed گفت…
خوابگاه زنجان... بچه ها تو راه دیدنم پیشنهاد دادن...
من نفسم خیلی قوی نیس...زود قلبم تالاپ تالاپ می کنه
سرمم گیج می ره که باید یقه ی اون آقای دکترم رو بگیرم
سالن سر بسته بود
خیلی خنده و اینا نداریم..شایدم داریم و یادمون نمی مونه .. کلا امروز به کسی گیر ندادیم با اون قرتی بازی یی که سر پیرهن برزیل و بارسلون در آورده بودن
گلی!از استرالیا اوم ده و من و محمود و سعید که تحریمش کردیم اگه زنگ زد محلش نذاریم...یکی هی می گف محمود نهْ دیشب گف می خوات بیان دانشگاه می خواس ببینتت و اینا
محمود سیگاری شده... فحشم بهش ندادم! اومد خودش که برم پیشش...
یه میوه ی کاج پیدا کردم از کنارشون رد شدم محکم کوبوندم زمین گفتم بنیش!!
‏بللی گفت…
....

این یعنی من خوندم و مثه بچه های مودب نشستم یه گوشه و با سیبیل جیمز ور میرم
Fiddler گفت…
belli jan manzuret az in harekatha chiye??? chera rahat harfeto nemizani?? mikhai ye jalaseye chartai ba larso james dashte bashim taklife toro malum konim??? dokhtaram har chizi haddi dare akhe :)
‏بللی گفت…
آره جلسه خوبه
میخای منو بوس کنی؟
تولدتم مبارک
پیشاپیش

کی سور میدی؟
‏ناشناس گفت…
tvalodet mobarak bache joon :) bozorg shodia lool

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده