- بعضي از دوست و آشناها من رو چند هفته يه بار مي بينن، ‌بعضي ها چند ماه يه بار اما همه مشتركاً‌ محبت مي كنن و compliment ميدن،‌قيافه ي منم بعد از شنيدن بعضي از اين جمله ها ديدنيه، بعضي ها مي گن : واااااااي چه لاغر شدي!!! ورزش مي كني؟؟ ر‍‍‍‍ژيم؟؟؟ چي كار كردي كلك؟؟؟؟ (من اصلاً رژيم بلد نيستم به مولا). بعضي ديگه: لاغر شدي ها! فكر كنم قد كشيدي!!!!! (واقعاً قدم بلند شده؟؟؟) اصلاً‌بزرگ شدي كلاً :)....بعضي ديگه: نه ماشالا آب زير پوستت رفته حسابيا،‌نگران نباش خوب شدي تازه ولي ماشالا چاق شدي! (بله راست ميگيد چند كيلو چاق شدم به روم نياريد لطفاً)...بعضي ديگه: وااااي قيافشووووو! چقدر baby face شدي تو....خلاصه تو اين شلوغ بازي هاي دوست و آشناهاي عزيزم فقط يه compliment كه خيلي بهم چسبيده،‌اونم از طرف نگهبان پاركينگ شهرداريه كه هر دفعه من اونجا پارك مي كنم ميگه ماشالا مثل راننده كاميون ها رانندگي مي كنياااااا! :) اون موقع است كه من واقعاً نيشم تا بناگوش باز ميشه D:
- يه مسافرت كوتاه رفتم و برگشتم، ‌از چند روز قبلش تا الان سرم شلوغ بوده، ‌ايشالا امشب برم يه كم بخوابم و استراحت كنم بعد بيام از خوبي هاش بگم، حسابي خوش گذشت خدا رو شكر، ايشالا اين چند وقت به شما هم خوش گذشته باشه :) (گوينده ي تلويزيون/ راديو دهه ي هفتاد).

نظرات

امیرحسین گفت…
راننده کامیونی یعنی اینا که وقتی میخوان پارک کنن انگار تریلی 18 چرخ رو میخوان پارک کنن؟! دیدی بعضی از بانوان خیلی محترمه تو خیابون 60 متری دور 3 فرمونه میزنن؟!!! انگار که راننده تریلی 18 چرخن!!!از اونا یعنی؟!
Fiddler گفت…
نخيرم. منظورش تسلط من به رانندگيه D:...هر دفعه كلي تعريف مي كنهP:
Dawn گفت…
vaaayyyy loved the part about the driving :DDDDD, migofti aghaa kojaasho didi man maayeyeh eftekhaareh tamaameh doostaan hastam too raandegi, hameh khodaa khodaa mikonan ke baa man hamsafar beshan , albateh tose'e mikonam az naashenaas cd moosooghoo bedozdi dige tiripe khodeto maashinet takmil mishe:))), nagofti to dooor dooor ham baladi ke OMRAN oon raanandehaa balad baashan...

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction