- قرار بود اين سفر، ‌سفر خوبي باشه، ‌نه فقط يه سفر معمولي. ‌قرار بود اين سفر برام مبداء تاريخ بشه. مبداء تاريخ شد؛ الان همه چيز به دو بخش قبل و بعد از سفر تقسيم ميشه :) اصلاً سفر منو زنده مي كنه پامو از تهران مي ذارم بيرون معجزهه اتفاق مي افته، ‌مسلماً آدم قبلي نيستم به نظر خودم بهترم نظر بقيه رو نمي دونم D:
- دوست دارم آدم تو سفر زندگي كنه. ‌سعي كرديم زندگي كنيم، ‌‌با مردم قاطي بشيم،‌همه جور جاي شهر و امتحان كنيم نه اينكه كه فقط محدود بشيم به يه جاي تر و تميز.‌ سفر عالي بود، ‌وحشتناك خنديديم/ خورديم/ راه رفتيم/ خريد كرديم و پت و مت بازي درآروديم، هر اتفاقي كه فكر كني تو يه هفته براي آدم ممكنه بيفته براي ما افتاد، ‌دوستم موبايلشو مك دونالد جا گذاشت كه پيدا شد خدا رو شكر،‌ من موبايلمو تو هتل جا گذاشتم كه مجبور شديم بگيم برامون نگه دارند تا بعداً‌ كه از اون يكي شهر برگشتيم و قبل از رفتن به فرودگاه ازشون بگيريم! ببين من چه قدر احساس راحتي كردم تو مسافرت كه عادت هميشگي موبايل جا گذاشتنم و فراموش نكردم.
- سفر يه زندگي ديگست براي من،‌ رنگ ها، آدم ها،‌ تصوير ها برام برجسته تر ميشن.‌ آدم ها مهربون ترند،‌ محبتشون كف دستشونو، ‌عشقشون رو تره! انگار چون همه مي دونند كه زود قرار تموم بشه بهترين خودشونن، ‌آدم ها ي سفر هامو فراموش نمي كنم،‌ هميشه برام مهم اند،‌ از اون آقاي درشت هيكل تو چابهار كه تو چهار سالگي ديدمش كه اسمش فكر كنم "چاچاقلي" بود (انسي يادته؟؟؟ واقعاً‌اسمش يعني چي؟) گرفته تا اون توريست هاي توي هتل يزد و وييتنامي هاي بانمك اين سفر اخير به علاوه ي اون راننده ي عراقي كه فارسي حرف مي زد با اون تاكسي و آهنگ سوسن خانومش و ايرانيه و فروشنده ي گير مالايي و اون كارمند هندي كه بيست بار از همسفر من عذرخواهي كرد چون اشتباهي فكر كرده بود كه مادرمه به جاي دوستم و اون راهنماي باغ ميوه ها كه خيلي بانمك بود. اينها برام مهم اند و خاطرشون زندست برام،‌ ننمي دونم اونا هم منو يادشون مي مونه يا نه!
- البته خب هيچ سفري خوب نميشه مگه با همسفر خوب،‌ همسفر عالي داشتم به علاوه ي ميزبان عالي :) جاتون خالي.
- امروز ظهر حس كردم خيلي حالم خوبه،‌ حس خوشبختي بود/ ‌آرامش بود/ ‌شادي بود؟ نمي دونم. ‌فكر كنم همش با هم بود،‌ حتي دليلشو نمي دونم، شايد چون صبح يوگا بودم و بعدش به كارهام رسيده بودم و آدم هاي خوبي و ديده بودم؟ نمي دونم. خيلي آروم و شاد بودم. الان فكر كردم بهتره اينو ثبت كنم، ‌بهتره يادم بمونه كه آدم حس هاي خوب هم سراغش مياد و هميشه تاريك نيست،. اميدوارم امروز يادم نره، ‌تاريم نشم، ‌تاريك نكنم، ‌مثل امروزها تكرار بشه هي.

نظرات

‏ناشناس گفت…
kheili khosh gozasht. mosaferat ba nashenas ha hamishe khube :) khosoosan vaghti be khodeshoon bekhatere pat o mat boodaneshoon kolli bekhandan lool begzarim az bakhsh haye gheyre manteghish akhe khodayi be man miad madare in fiddle basham?????????? che harfa bikhod nabood hendiye kolli ozrkhahi kard lol miyay bazam berim??????????? man payam lool az in be bad khasti tarif koni hamasho begoo eeeeeeeee lool
Fiddler گفت…
berim safar khob, man ke payam :D
Dawn گفت…
aaghaa ghabool nist hey baa ham gharaar mizaarid baghiyaro da'vat nemikonid :((( khob dle aadam mikhaad deha :((((
Fiddler گفت…
azizam shoma dars dari, beshin darseto bekhun, vaghti darset tamum shod maa khodemun mibarimet :)

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction