- Fittness is a Battle, Welcome to the Front Line
این جمله رو یکی از پوستر های کلاس Body Combat ای که جدیدآً دارم می رم نوشته و نگاه کردن به همین یه جمله در طول انجام حرکات باعث میشه فکر نکنم چه خریتی کردم دارم بادی کامبت انجام می دم، منو چه به این کارا! همون یوگا بس ام بود. اما جمله ه نمی ذاره لامصب، اون وسطا که دارم ...می خورم از انجام حرکات، وقتی اینو می بینم دوباره شروع می کنم به انجام حرکات و با کلاس همراهی کردن با این صدا: Ha Ha Ha Hiaaaa
- کنسرت ها شروع شده دوباره، حداقل همایون شروع کرده، دلم برای کنسرت خوب لک زده، ترجیحاً کلاسیک یا اگه سنتی حتماً یه علیزاده توش داشته باشه، اما نمی دونم چرا حس می کنم اگه برم کنسرت کار اشتباهیه، نمی دونم چرا خوشحال نیستم که همایون کنسرت داره، حس می کنم داره خیانت می کنه، حس می کنم منم برم خیانت کردم، اصلاً بقیه کجان؟ اونا چی می گن؟ یعنی بریم کنسرت؟ یعنی میشه همه شادی جمعی داشته باشیم؟ تازه پول هم ندارم، اما باز مسئله اصلیه اون احساس گناهی که دارم شایدم چون اولین کنسرت بعد از یه مدت طولانیه، شاید اگه برم درست بشه.

نظرات

Dawn گفت…
من اولین کامنت رو بذارم برات؟ :)))

اولا که تو می تونی، ... خوردن نداره که، تو چیت از اونها کمتره، هیکل ترکه مرکه می خوای که داری، اشتیاق combat می خوای که اونهم داری، حالا دیروز تو تماسهای تلفنیت نشد ha ha ha hiaaa کنی، حداقل اونجا تونستی :))))))))

کنسرتتو هم برو، بیا بیرون بگو خجالت نمی کشه انقدر شاده :)) ای بابا چی بگیم وااللللااااا
Dawn گفت…
راستی منو شناختی؟ :)))))

ناشناسه عزیز خوشحالم جفتمون اینجااییم:)))))

belli عزیز که منو نمی شناسید ولی امیدوارم اینجا با هم آشنا شیم، از آشناییتون خوشبختم :))))
Fiddler گفت…
به به دوست خوب اومده، کلی خوشحال شدم اومدی اینجا سر زدی، بابا یه خبر می دادی فرش قرمز پهن می کردم برات، خیلی کامت هات باحال بود، حظ اساسی بردم :)
‏ناشناس گفت…
yohooooo dawn is here ......hala ma shodim 2 ta shomam 2 ta + ham mishe 4 ta :) fiddle jan concert naro felan poolaro niaz dari ...beshin khoone felan cd goosh kon plz ...ey baba cheghadr begam ...dawn joon love youuuuuuuuuu
Belli گفت…
به به، یه دوست جدید دیگه
دیگه رسما میشه پست های یوگی رو نخوند و چت کرد
موهاهاهاهاهاها( لیبل: خنده خبیثانه )

منم از آشنایی با شما خوشبختم..امیدوارم با همکاری ناشناس عزیز، کامنت هایی بزاریم که یوگی مطمئن بشه ما در مورد هر چی بخوایم نظر میدیم!
موهاهاهاهاهاها

حالا دلت نشکنه یوگی
( مهربون نیستما...چون منو کتک میزنه، مجبورم کامنت های با ربط بزارم!)

خودت لو میدی که همش تو خیابونی! من *.*.* میشم..تو میری کلاس! حداقل بعدش بیا بادی گارد من شو!

کنسرت نرو...بیا بریم جمعه بازار..تو ستار بزن...من می خونم...مطمئن باش کلی پول در میاریم
: دی

- وبلاگ جالبی داری! به منم سر بزن
لیبل: آپ کردم!
Dawn گفت…
آخ آخ راست می گید، به پولش احتیاج داره بعدا، نمی دونم چرا ماجرای شما دوتا منو یاد فیلم " فرار بزرگ " می ندازه :)) دیدینش؟

فیدلر جان شرمنده نفرمائید لطفا، از خجالت آبه روون می شم می رم جاهایی که نباید برم :)))

ناشناس جان" لاو یو بکککککککککککککککک"
‏ث.ج گفت…
ایول. این چند وقته من اینور نمیومدم چه پیشرفتی کرده!! تغییر دکوراسیون که دادی هیچ، فعال هم شدی. هفته چند بار پست جدید میذاری. چی شده؟ شاه برگشته؟
Fiddler گفت…
به به! چه روز خوبیه امروز! چه کامنت هایی! مرسی ثمین جون که سر زدی، باز هم این ورا بیا دوستم!
‏ناشناس گفت…
khodayi che majerayi darim ma 2 ta ...khodayi mariz nashiya fiddle ok??????????????

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction