- گزارش لحظه به لحظه: همون یدونه ماگی که از بازار محک خریده بودم هم شکست، خیلی ها معتقدند که این کارمای عدم رضایتشون از خرید از غرفه ی من بوده D: مهم نیست من هم چنان به کارم ادامه می دم و همتون هم چنان باید از غرفه ی من خرید کنید.
- از دفعه ی قبل به خودم قول دادم که اگه بهم زنگ زدن که برای میز محک برم جایی خارج از محک بگم نه، اما این دفعه که محمد زنگ زد گفت می ری سعد آباد؟ وسط خونه تکونی گفتم باشه، هوا عالی، سعد آباد بهشت بود. جشن بزرگداشت نوروز بود و در کنارش هنرمندهای خرد! غرفه داشتند منم از این کیف گلیمی ها خریدم از یکیشون (بالاخره یه روزی عکسشو می ذارم قول می دم) خیلی خوشگله.
- این سری کارتون های افسانه ی یوگی و دیدید؟؟؟؟ خب این دوست پسر شش ساله ی من عاشق این کارتونه و دوباره یادش افتاده که نیک نیم من یوگی بوده هی به من میگه یوگی یوگی! اما دچار یه تضاد فرهنگی هم شده چون قهرمان کارتون پسره و من دختر، یهو وسط بازی (این کارتون یک سری کارت داره که الان تو بازار هم پیدا میشه و ما با هم کارت بازی می کنیم) هیجانزده که میشه دوست داره جای قهرمان بازی (یوگی) باشه بعد خوب نمیتونه دیگه. یهو بچه ام یاس فلسفی پیدا می کنه خب و" من عاشق ترش میشم".
- درست وقتی که فکر میکنی با یه دوست خوب داری روزگار سپری می کنی دقیقاً همون موقع، موقعی که ضربه رو ازش می خوری...این بللی نامرد من و معتاد کرده، چند هفته شب ها زندگی نداشتم از بس داشتم Grey's Anatomy می دیدم، سریال باحالیه هر چند چرت و پرت هم زیاد داره (منظورم اینه که همه چیزش قابل باور نیست و زیادی فیلمه گاهی) اما به من که بسیار چسبید. بسیار توصیه می شود.
- خونه تکونی با سرعت 50 سانتی متر در یک هفته داره انجام میشه و من حتماً تا قبل از عید قسمت های مربوط به خودمو تمیز می کنم. در محضر همین وبلاگ قسم می خورم. حالا می بینی.

نظرات

‏Belli گفت…
اره من موافقم که بس که گرون دادی ماگت شیکست... پول منم باید پس بدی!

در مورد سعد اباد هم حرف نمیزنم..چون قهرم باهات...در حد تیم ملی!! مثه قهر های بازیکن ها از تیم! باید بیای منت کشیم..تا شاید باهات دوباره دوست شدم.

تازه میخام بهت یه سریال دیگه بدم، معتاد شی باز...من واحد اغفال جوانان کار می کنم!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction