- می دونی عادت کردم به ای- میل زدن، قانون های خاص خودشو داره با نامه خیلی فرق داره، تو دوران بچگی وقتی با انسی و مونا برای هم نامه می نوشتیم 4-5 روز طول می کشید تا به دستمون برسه و دوباره همون مقدار طول می کشید تا جواب بدیم، تازه مثل همیشه من تو جواب دادن تنبل بودم و کمتر اتفاق می افتاد همون لحظه جواب و بنویسم. همیشه نگران این بودیم که نامه نرسه (اعتماد بالا به سیستم پستی کشور! هیچ وقت هم نفهمیدم سیستم خوبی داریم یا نه.) اما ای-میل؛ وقتی برات پیغام میده که "سنت" شد و نامه ی "فیلیر" نمیاد یعنی حتماً رسیده. بعد تو دیگه باید صبر کنی یه روز/ دو روز.....بستگی داره به طرف باید عادت هاشو بشناسی....زیاد از اینترنت استفاده می کنه یا نه؟ به جی میل بیشتر سر می زنه یا یاهو؟ همیشه خطر دیلیت کردن اشتباهی هست، باید سابجت و طوری نوشته باشی که توجهش جلب شده باشه و قاطی ای- میل های دیگه دیلیت نشه.....صبر می کنی یه روز/ دو روز/ یک آخر هفته....وقتی جواب نمی گیری از طرف کسی که از 24 ساعت 30 ساعتشو آن لاینه می فهمی که نباید دیگه منتظر باشی....با خودت فکر می کنی خب خوب ننوشتی همون موقع که حسش بود باید می نوشتی نه وقتی که حوصله نداشتی...بعد با خودت فکر می کنی که شاید الان بیشتر داره از یه آی دی دیگه استفاده می کنه و خودتو خر می کنی و تصمیم میگیری برای تولد چند ماهه دیگه اش تبریک بفرستی و بعد اگه جواب نداد هر چی فحش بلدی نثارش کنی و خوشحال می ری به بقیه کارهات می رسی.
- مثل بللی به همه توصیه می کنم انیمیشن Fantastic Mr.Fox و ببینید، خیلی عالیه، طنز فوق العاده ای داره و از همه مهمتر صدای سکسی حضرت جرج کلونی و ابر بانو! (مخلصیم وحید جان) مریل استریپ و هی می شنوید.

نظرات

‏Belli گفت…
وبلاگ جالبی داری...به منم سر بزن!

وات د کاس!
Fiddler گفت…
LOOL kheili duset daram belli
امیر حسین گفت…
من هم همیشه همین عادت ایمیلی رو داشتم. الان دیگه نه! الان دیگه هیچوقت منتظر جواب نمیمونم!
امیر حسین گفت…
راستی خانم فیدلر آن د روف! سال نوت مبارک. همه لحظه هات قرین و سرشار از آرامش و شادی.
Fiddler گفت…
سال نوی شما هم مبارک آقای موج مجداداً. به به
به امیر
میگن خواننده ی خوب ، همیشه پست و خوب می خونه و مربوط به پست کامنت می ذاره.به ما همیشه سر بزن امیر خان
‏Belli گفت…
از قدیم گفتن، هر چیزی لیاقت می خاد!
کامنت گذاشتن مثه سابقم رو با جیمز معامله می کنم! جیمزو بده..تا مثه قبل برات کامنت بزارم!
Fiddler گفت…
belli jan mitunam behet begam : GEN GEN
‏Belli گفت…
ای بی تربیت...واسه چی فش میدی...دستتو بنداز!
‏Belli گفت…
میخای اپ کنی؟
فرزین گفت…
سلام، چه وبلاگ خوبی داری. اگر میخواهی از طریق اینترنت کسب درآمد مطمئن داشته باشی لازم نیست به وبلاگ من سر بزنی چون من هم بلد نیستم.
راستی چه صدای خوبی داری

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction