آپ دیت بازار محک: بازار از امروز شروع شده، اگه امروز نرفتید فردا حتماً سر بزنید...کلی غرفه ی خوشمزه ی غذا داره، مثل غذای بین الملل و غذای بدون گوشت، خاله ناهید هم غرفه داره و مثل همیشه شیرینی خانگی بهمون میده، برای هفت سین غرفه ی خاص داریم و اگه مثل من ظروف سفالی دوست دارید دست خالی از بازاربیرون نمیرید....غرفه ی قلک و محک هم که مثل همیشه فعال هستند، اگه قلک می خواهید یا حق عضویت پرداخت نکردید بگید حالا شاید من یه کمکی کردم ;) بازار دیگه داخل ساختمان برگزار نمیشه و توی محوطه و داخل چادر برگزار میشه، بخاری هست نگران نباشید اما اگه بچه همراهتون هست لباس گرم هم بیارید...اطراف محک موبایل خوب آنتن نمیده اگه با کسی قرار می ذارید یه کم باید از محوطه دور بشید تا بتونبد موبایلی پیداش کنید، البته من باید یه کم زودتر این چیزهارو می گفتم اما واقعاض یک هفتست که یه لحظه فرصت نفس کشیدن هم ندارم الانم تا قبل از اینکه دوباره بیرون برم گفتم سریع یه توضیحاتی بدم شاید به درد یک نفر به جز بللی بخوره D:
سرم شلوغ بوده اما خدا رو شکر خوش گذشته، کلی خندیدیم و ایشالا قراره بیشتر بخندیم، سه ردیف از اون پازل سخته رو چیدم/ چیدیم، پوستر محک با موفقیت پخش کردیم (ر.ک. وبلاگ بللی)، تو مترو واگن مردانه رو سرمون گذاشتیم و کامپیوتر منو فرمت کردیم ( اصلاً کار راحتی نبود، در حد بازی neverhood براش استراتژی خرج کردیم)...خلاصه اسفند ماه بسیار طوفانی آغاز شد امیدوارم به خوبی هم به پایان برسه

نظرات

‏ناشناس گفت…
یعنی کولاک کردی با این اپ کردن!!! من متلاشی شدم از این همه اطلاعات!
باید زیرلفظی بدم تا حرف بزنی؟ ای اینترنت؟
ف.
فردا 11 به بعد بود دیگه؟ چی میدی فردا؟ من اول بیام سر وقتت!
‏Belli گفت…
وا، بالایه منم...وبلاگت خره
Ng.A. گفت…
برای ما دوستان دور از وطن و بازارچه محک هم یه عکس بذار از چیزهایی که خریدی خب، خسیس! :) :) :)
MisS nc گفت…
لطفا اين بازار محك رو بيارين نزديك خونه ما كه ما هم بياييم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction